Her an değişimin yaşandığı ülkemizde değişmeyen tek şey değişim ve süratidir.. Sanat dünyasına,bomba gibi düşen bir kimsenin,nedense" köpük bombası "olduğunu kaybolup gittiğinde adını bile hatırlamadıkça anlamaz oluyoruz.. 
Spor dünyasında büyük ümitlerle, yığın paralarla getirilen, yaşı geçgin sporcuların da sabunlu olduğunu,başarısız olup, takımdan cıkarıldıklarında anlıyoruz.. 
Son bombalarsa, toplumun tüm kesimlerini sonuçları ile mutlaka ilgilendiren   siyasette patlıyor... AKP den türeyen  partiler, MHP den türeyen partiler, CHP den türeyen partiler umut bombası olarak, ortama düşerken siyasete lider olarak soyunanların, iktisaden ve siyasetten bitişlerinin bombası olduğunu anladıklarında ise  iş işten geçmiş oluyor.. Çevrelerindeki, seçkin iş adamı ve sosyal cevre leri yiğitlikte ve cömertlikteki emsalsizliklerinten bahsederken, bilgeliği ile tavan yapacagı şeklindeki, hızlı motivasyonla hepsinin, kendini "bir halk kahramanı" olarak görüp, tavan yapacaklarını zannı ile hareket ederken, dip yaptıklarında mecalsiz kalmaktadırlar.. Yardım sözü veren, iş adamları, kendilerini kenara cekerken "yiğitsin" diyerek, lider adayının canına kast edenler "cömertliğinden" dem vuranlar da malına kast ederler.. Lider adayı, posası ile saha dışına itildiğinde bu durumları anladığında iş işten geçmiş olmaktadır.. 
Siyasetin yönetim sahnesi  böyle azgınlaşırken, "amigo derneklerinin basları", "kanarya sevenler derneklerinin lokal kumarbazları" , kendi paylarına, bu sahte şişkinlikte, yevmiye lerini bularak da geçim sağlamakta ve aynı anda bir kaç farklı kulvarda boy göstermekte beis görmemektedirler.. .. 
"Sahte gazeteciler ve programcılar" lider adayının, cilalanmasına katkı sağlarken  gazete abonelik sayısı, reklam kokan manset haber maliyetleri ile tek kişilik studyodaki.çalışanların katlanılmaz maliyetlerinin bahsederek söyüşe ivme katmaktadırlar..
Yeni tip Korona virüsünün, yayılması ile birlikte yeni tip lider modifiyeside hız kazanmıştır..Evlerinde yaklaşık 1 sene kapalı kalan insanların, içinde en cok hayal gücü olanlar, büyüklüklerinin farkına vardılar.. 
-Tek basına %50 yi zorlamak iddiasında bulunurken, parti kimliklerinin değersizleştirdiklerinin bilmem farkın damı mıdırlar..
- Ya da terk etmenin kaçmak olduğunu değilde korkusuzca. Bir. Atılma hareketi olduğunu söylerken çizgi kahraman Tarkan ın Roma lı pirensesle yatarken kurt un unutulmaz repliği ne idi Savaşırken "atıl kurt "sevişirkem katıl kurt yok diyerek serzenişte bulunuyordu.. Lider adayın kurt olup sevişmeden mi pay istediğini yoksa Tarkan olup savaşçı mı örnekliğini  zaman gösterecek... 
Aday bile olamadığı partisinde demokrasiyi zorlayamayanların da" demokrasi iddiası "ile yeniden partileşmeleri, mevcut hegomanık" siyasi partiler yasası" kapsamında ise yeni sultaların doğmasına sebep olan  ayrı bir komedidir.. 
Üyeliği iptal edilse bile mahkeme kararları ile zorlayarak üyeliklerini, tekrar tesisi ile  millete" demokrasi. Dersi "vermek varken kaçarak, tarihi olmayan siyasi partiler tabelaları ile var olmaya çalışmak da sade ce tabela çöplüğüne ve dolayısı İle hırdacıya hizmet eder.
Parti sayısının çoğluğu, lider adaylarının sağanak hali, demokrasi varlığının değil çelişkisin in sebeb idir. Ortaya çıkardığı Kast sistemi demokrasinin sömürü aracı olarak kendini ister muhalefette, isterse iktidar da olsun gösterir.. Asıl olan partiler içerisindeki nitelikli lider adaylarının, birbiriyle yarışarak demokrasiye. Hizmetleri, niteliğe katkı sağlar.. Zira siyaset, siyasi liderliği, meslek olarak sunmaz.. Daha iyi hizmeti edebileceğini topluma ifade kolaylığını gösterebilmeyi gerektirir. . Yönetmek sadece antik çağlardan beri dönemsel olarak yetki ve görev sahibi olabilmeyi ifade eder.

TORUN Halili
( Sağanak Lider Yağışı başlıklı yazı HALİLİ tarafından 10.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.