NATO,'MUŞ.... 
NATO üyesi olmak, müttefikliltir. SAVUNMA İŞBİRLİĞİ, DAYANIŞMA, AİDAT ÖDEME, GÜÇ GÖNDERME yükümlülükleri olan adı konulmuş ortaklıktır..Üyeler savunma amaçlı bu örgütte zor durum la karşılaşıldıgında yardım talebini gerçekleştirme K taahudundedırler.. Nato nun tahakkum Türkiye de askeri bir darbe olsa hemen ilk feryad" Nato ya cento ya baglıyız" diyerek Amerikancı olduklarını dillendirmelerde gizlidir.. .. Tıpkı Türkiye açısından acı sonuçları olan Amerikancı 15 Temmuz komedyasımda ortada g*T korkusundan bir tane komutan yok spiker in eline tutuştırdukları metinde de uluslararası kuruluşlara ve batıya bağlılık dile getirilmişti..
Türk düşmanlığı bize müttefik gibi duran ülkelerin iliklerine kadar. İşlemiştir.. O yüzden Lawrence araplara "Türklerin karnımda altın var" diyerek bütün eşkiya araplar"ı karın deşen Jack a "dönüştürmüştü.. Mısır Kahire yakınlarındaki  Helıapolis kampında 15000 Esir Türk askeri kamp doktoru 2 Ermeni ve asit havuzları da pellegra. Denilen göz hastalığı ve istek dışı ameliyat edilerek  gözleri oyulmak sureti ile kör Edilmiştir..
Düşmanlık Tarihi bir gerçektir.Siyasi menfaat gerekliliği ile örtülenemez.Düşmanla da iş birliği yaparsın ama sonuna kadar ortaklık yapıp, kendini yada kurumlarını teslim etmezsin
Nato;
1-Türkiye karşıtlığı adı konulmamış savaşın ana karargahı olarak karşımızda bulunmaktadır.. 
2-1950den beri Türkiye savunma sanayini ortaklık olarak engelleyen bu yasal, örgüttür.. 
3-Amerikan ordusu, ekonomik ömrünü yitirmiş,2. Dünya  savaş Artığı, çöpe atılmasının bile maliyeti olan araçları, hibe gibi göstererek, parça satışına vesile olan yine yasa dışı uygulamaları olan yasal örgüttür.. 
4-Türk siyasi yaşamını ve anayasalAr, doğurtup öldürterek, sekteye ugratan ve bu uğurda Nato nun yurt içi resmi ayaklarını ve yapılanmalarını ajan, adam ayartma,özel harp gibi daireler oluşturan, Amerikancı bilinç geliştirme de kullanan yine bu yasadışı uygulamaları olan, yasal örgüttür. 
5-Suriye Rus askerleri ce işgal edildiğinde Nato yardım talebini reddetmiş, Bosna da Sırp katlıamlarına seyirci kalmış ve barış için güç olmadıgını ortaya koymuştur.. , PKK ya başından beri silah ve mühimmat yardımın kara ve hava dan yapması, Türk Komutanı Eşref Bitlis (Ziya ül hak ın öldürülmesi gibi) dahil suikastler yapması, pkk yı uluslar arası terör listesinden silmek için bilumum harfleri kullanarak, yeniden yapılandırmaları, pkk yı askeri disiplin içine almak için eğitimlerini sağlamak, buna yönelik karargah benzeri kamplar oluşturmak, uydu üzerinden dinlenilmez  iletişim sağlamak ve buna ilişkin araçları tedarik etmek,petrol kuyularını bekçiliğini yaptırmak, terör gücünü kiralık katil Suikastçı, sabotajcı ve fidye için adam kaçırma da kullanmakta beis görmeyen Nato ve onun idari amirimlomumumdaki ABD ne DUR demenin vakti gelmiştir..
Cizre Karşısına komumlandırdıgı yeni üs/kamp oluşumu ile Irak-Suriye sınırında teröristlerin, turistik konforda  geçişini sağlamak, Türkiye nin gücünü sıfırlamak, terör örgütü üzerinde baskısını bertaraf etmek, terör örgütüne güç enjekte etmek, Suriye nin kuzeyi ve  Irak ın kuzeyinden  peydahladığı bölgeye lego nun diğer parçaları İran ın batısı ve Türkiye nin güneyi nden planladığı garnizon devletçik oluşturmasına en gel olnak için;
- SINIRLARINDA PROBLEM VAR ve aşılmaz dağları silah gibi kullananlara karşı sınırı genişletmek, düzlüğe indirmek,
 - Alternatif uluslararası güç birliği oluşturmak,
-Irak ve Suriye topraklarından cekilmelerini istemek,
-Nato dışı ve emri haricindeki güçlerin vurulacagı uyarısı ile kaçınılmazdır..
ABD Somali de, Mısır da Türkiye ile beraber hareket eden ülkeler de darbe yaparak, TR nin eski hali gibi  Amerikancı subayları bu ülkeler de  görev basına getirmiş ve bütün taşlarını- TR deki bir kısım partiler de- dahil kendine müttefikler, oluşturarak saldırı düzeni sıkılaştırmış ve aleniştirmiştir.. Perşembe nin gelişi çarşamba dan bellidir.. Suriye bütünlüğü ve Putin olmadıgında yapılanlara cevap verilmesi gerekir. Irak Suriye  Türkmen Bölgesinin özerkleştirilerek tampon garnizon devletini oluşturmak en iyi cevap olacaktır.. Özgür. SURİYE. ordusundan sonraki yapılanma Gurbetteki Suriye parlamenterler inin yer aldığı sürgündeki hükümet uygulaması ile ABD. Nin politikalarının boşa çıkarılması için elzem dir.. Türk Hükümeti bugün için Suriye. Nin tüm kuzeyinde aktif. Etkin. BELİRLEYİCİ olarak varsa Esad ında yargılandıgı sürgündeki hükümetin görev verdiği" yargıçlar dan oluşma" mahkeme ve üst mahkeme yapılanmaları ile yeraltı  cezaevleri, Türkiye yanlısı bu ülkenin temel taşları olacaktır.. Yoksa Türkiye yi temele koyacaklar..

TORUN HALİLİ
( Natomuş başlıklı yazı HALİLİ tarafından 21.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.