Orman Yangını Neden Çıkar?
1-Piknikçiler:Tamam pikniğe gitte ateşini söndür çöpünü poşete koy, ağzını bağla ama asla "şişede" petde olsa cam da olsa su bırakma MERCEK ETKİSİ yaratır.. 45 derece  gölge ısıyı yakınsak hale getirerek 90 derece ye kadar çıkarttır Kibrit çöpü etkisi yaratır... 
2-Sigara içiciler:Sen istediğin kadar kampanya yap, bacagın kesilir parmağın kesilir," kua hastası olur" kronik bronşit olur Kıç yolumdan nefes almak zorunda kalırsın de. Kendine verdiği zararın 200 bin katını araç kullanırken dışarı fırlattığı bir cigara artığı, tüm dinlerde  yasak öldürme şekli ateş  ile can alır... Öküz olamak kolay değildir..
3-Şoförlerin sidikli şişeleri..uzun yol şoforeleri yada uızın yola cıkan anneler çocuklarını bir tesis wc sinde işetmektense Pet şişeye işetir.. Gittikleri araçtan dışarı atarlar bunlar yine doğada mercek görevi görerek yangınla ra sebep olur.. Meslek  içi sofor kurslarında mutlaka öğretilmeli 
4-Sabotajcılar.. O.. Dan daha kötüsü o. Çocuğu olmaktır.. Bunlar doğadaki canları ve ağaçları kolladıkaları Poyraz göre bir benzin şişesi ile  işi görürler.. Dış istihbarat bunu zarar yöntemi oalarak kullanırken sadece ağaçlar yada diğer orman  canları değil insanlık da ölür...
5-Siyasiler...Bir ülkenin siyasetini, yetişmiş insan gücü yeri ne yetişmemiş" herbokolog" insan gücüne verirseniz..Onlar da hep lehlerine olacak sonuca bir sebep yapıştırırlar.. Onlar çözüm yerine, her insan var olan g, T gibi sadece gerekçe üretirler..ONLARA SAKIN  İNANMAYIN... Allah size tutasınız diye öğüt verir..ONLARSA  O öğütten bile menfaat için kendi lehlerine bir sebep üreitirleR..
( Orman Yangını başlıklı yazı HALİLİ tarafından 31.07.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.