KATEGORİ 
Beni Kategorize Etme...
Öyle bir hareket oluşturmalısınız ki suç bile işlense takdiri ilahinin tezahürü nün bağışıklığı her daim olmalıdır..Ve sizi savunanlarca dile Getirilmelidir.. 
Benim bir başçavuşum vardı.. Adam tezgahını öyle kurmuştu ki devlet bile onu yakalamkta zorlanıyordu.. Defineciliğin kitabını yazdı desem abartmış olmam.. Toprağın rengi ve içinde barındırdığı taşlardan oranın arkeolojik niteliğinin olup olmadıpını anlıyordu Anadolu nun her köşesi ve hemen her köyünün tarihsel bir hikayesi vardır.. Karakol komutanı olarak sabıkalı askerleri yanına, kolluk görevlisi olarak alıyor, köyleri ve arazileri dolaşıyor.. Define bulunduğunu düşündüğü yerleri onlara kazdırıyor, kız kaçıranları, suça katkısını göre parasını alıyor" seni barıştıracağım" diyerek den parasını alıyor.. Tam bir suç örgüt lideri.. TC kanunları yerine kendi kanunlarını ve inanç değerlerini uyguluyor.. Burada temas etmek istediğim asıl konu suç örgüt liderlerinin, çalışma mantığını izaha çalışmaktır.. Yanına suçluları alırsın yada suç işleyerek ona zehrini zekredersin..
Yuri Gagarin in anlattığına Göre ;Mars da keşfedilen Zion denilen  bir ülkede idareciler işledikleiri suçun dışarı yansıma hızını sıfırlamak için kendileri gibi suçluları yanlarına alıyormuş.. Bunu yapmak içinde halkını kategorize ediyorlarmış.. 
ŞAKŞAKÇILAR :Moral motivasyonu yüksek tutarak, iktidarın  devamlılığını sağlarlarmış... 
UYURLAR.         :Ses çıkarmayarak, günaha ortak olurlarmış.. İktidar değişikliğinde biz zaten onlardan değildik derlermiş.. "Genel kabul görüyoruz"izlenimine hizmet ederlermiş. 
TERSÇİLER       :Sert ve aşağılayıcı muhalefet yaparak, iktidarın  devamlılığını ve karşı yanın saflarını sıkılaştırarak sadakatlerinin artmasına katkı sağlarlarmış
ÇAKMALAR.      :Aldıkları program katılım ve köşe de yayınladıkları makalelere göre Maaşlarla kamuoyu algısına hizmet eden, sonra dannilim adamı sonradan gazeteci sıfatı kazanmışlarmış...
PARTİZANLAR :Kamu görevlisi olmasına ve yeminle göreve başlamasına ragmen, parti yöneticisi gibi davranarak, vatandaşlar arasındaki hak ve nesafete aykırı eşitsiz uygulamaları açıkca ve cekınmeden yaparlarmış.. Bir azınlığa sempati oluştururken, Halkın, geneli arasında kin ve nefretin artışına katkı sağlarlarmış...
İTMELER           :3.kişinnin itme gücünün etkisi ile dahil olurlarmış " gelen ağam giden paşam" diyerek bukalamun gibi renk değiştirirlermiş...Her devrin adamıymışlar.....
MİLİTANLAR.... :Hem kel hem fodullarmış.... Yürekten inanırlarmış.. Abileri, deveyi hamudu ile götürür ken, kendileri bir tüye fittirdirler.. İktidarı sürgit bildikleri için de sıranın kendilerine geelecegini zannederlermiş. Parti algısı ile devlet algısı birleştiği için ne deseniz anlamazlar. Hırsızlık ve kaçakçılığı bile kaynak yaratma oalarak algılarlarmış ve savunurlarmış..
CAPONLAR. Her olağanüstü olay karşısında tepkisiz kalmayı başaran, renksiz kimselermiş.Son konuşmaya katılırlar ama sonuca etkili değillermiş
YAMYAMLAR. :İnsan eti de yemenin de domuz eti yemenin de şartları olduğunu bilirler.. Kerhane de zifaf ile yurtdışı  zifafın, imamsız da olsa cereyan edebileceğini ve cari hesapla, cariye hesabını denk tutarlarmış. Milletin Amk sada korumalı ticaretin bir numaralı failleriymiş.. Yetenek sıfır, zeka sıfır olsa da sadakatteki sonsuzluk, onları liyaakatın tepe noktası yaparmış.. Böyle bir seviyesizliğin tepe nokta kabul edildiği yerde en yetenekli olsanız da sıralamdakı yeriniz sondaymış.. ..
Zion da bu şekilde oksijen olmadığı halde insanlar kendi zehirlerinden elde ettikleri ile yaşamlarını sağlarmış..Kendileri dışında  başkalarının yaşama şansı yokmuş..
Bu hikayeyi dinledikten sonra 250 bin dolar verip Marsa gitmeyi düşünüyordum sonradan vazgeçtim...

TORUN HALİLİ .
( Kategorize başlıklı yazı HALİLİ tarafından 13.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.