" Biraz acele et,dedi,toplantıya yetişemeyeceğiz bu gidişle."

"Yetişiriz evvel Allah,dedi şoför  belediye başkanına kızgın  kızgın bakarak,bir  gözü yolda,bir gözü saatindeydi.

-Söyledim sana,yarım saat önce çıkalım diye ama kulak asan kim,hele yetişemeyelim toplantıya o  zaman külahları değişeceğiz seninle.

-Şey,başkanım!
-Ne oldu bir aksilik mi çıktı yoksa;lastik mi patladı,  yakıtı mı bitti,söylesene  be adam!

-Şey diyecektim...
-İzin isteyeceksen  şimdi hiç sırası değil,soğuk soğuk terlemeye başladım tüm valiler,kaymakamlar,belediye başkanları ve bürokratlar orda olacakmış,açılış konuşması yapacağım ona konsantre olmaya çalışıyorum şimdi,senin iznini düşünemem.

-Sadece on dakika müsade eder misiniz?
-Ama söylesene,ne oldu?
-Az ilerde küçük bir camii var,öğle ezanı okunmak üzeri.

Teşekkür etmeyi ihmal etmemişti şoför,başkanın dudak bükmesine rağmen ama beş  dakika geç kalmıştı:

-Ağaç oldum burda seni beklerken hani on dakikaydı?
-Bırakmıyor  efendim dedi,bırakmıyor.
-Kim seni bırakmıyor,diye sorunca belediye başkanına:
-Seni içeriye bırakmayan dedi ve sustu,başını öne eğerek direksiyonun başına geçti.


( Toplantı başlıklı yazı berberce tarafından 3.07.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.