(Bu yazı bir nefret söylemi olmayıp, siyasi sonuçları olan, katliamlar yapan, kabileleri göç ettiren, ailleri mahveden, uyuşturucu- ideoloji-din-film gibi, araçları, 
Şantaj gibi hukuki anlamı olan  yöntemlerin kullanılduğunı tesbit için kullanılmıştır. Kötü olan benim tesbitin değil failin yaptıklarıdır. Şair ve yazarların bir uslubu vardır dil sertliği hakaret amaçı değil uslup varlığıdır..) 
SATILIK P*ÇLİK.... 
Orijinal amerikan malı "p*ç "
İsrail malı sanırsın, bombalar çocukların üzerinde patlatır da acımaz.
PKK lı sanırsın, dağda bayırda özel kuvvetler gibi çarpışır..
Karı sanırsın, i*ne çıkar.paranla rezil olur otel çekimlerine seni kurban eder.. 
Sanal dünya da orada burada donlu donsuz karı olarak ortaya çıkar..Dostluklarla kendine yol açar
Ukrayna Rusya savaşır zannedersin
Vekil asker ve yöneticileri vardır..Yenilerini bile ayarlar.. 
Uzaya gitti zannedersin fon kullanurlar, ses kullanırlar..1950 de uzaya gitti zannettirir..
Pandemi zannedersin..1 Tüp mikropa bakar.Kendi şehirlerinde bile test yayını yapar.. 
Uçak kaza yaptı zannedersin, ince bir hortuma elektronik bir dalga gönderebilir.
Seks adası yapar, fantezi dünyası kurar, devlet adamı, yazar, sanatçı bakmaz kendine sürekli arşivli kurban arar. Bilgi havuzu kurar
İleri sürüş tekniğine sahip şoforun kullandığı Mersedes gelir uçak inecek gibi yapılmış savunma amaçlı yolda bir elektronik kilitleme ile  kamyonun altına girdirebilir. ..
Taliban gibi davranır. Gerekirse sakal bırakır..
Bazen sütyen takar, g string ipdon giyer bazen de donsuz dolaşır. Virü sü sana bulaştırır ..
Kavimler göçü gibi milleti yerinden yurdundan eder.. Batı çöplüğünü kurtuluş diye yutturur..
Ölümcül hastaları canlı bomba diye kullanır.. Sahte kahraman figürleri oluşturur..
Sahte enstitülerle sahte tarihi figürler oluşturur. Yeni millet diye yutturmaca yapar.. 
Çevre dostu görünür, orman yakmayı silah gibi kullanır..
Yazar çizer takımından, vakıflar kurar evrensel davranır. Barış ve özgürlük gibi kulağa hoş gelen sesleri kullanma yeteneği vardır.. 
Sen onu insan zannedesin ama o p*çtir anasından doğmamış fırlamışdır..
Emsalsiz eşi benzeri olmayan bu p*çlik satılıkdır..
(Konsoloslukdan lütfen randevu alınız..)

Torun Halili
( Satılık başlıklı yazı HALİLİ tarafından 1/16/2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.