Dede..!Bize hikaye anlat
Hakket hakket hakilloz..Biri kara,biri boz bindim bozun üstüne  indim stepler ülkesi tarihdeki 3 Türkiye den birisi olan balaban mezar taşları tesbih tesbih örülen Ukrayna ya….
Gelelim Atilla Han ın kavimler göçünü tetiklediği ve ingiliz in fransız Alman ın şu an yaşadıkları topraklar sebebi ile şükran duymaları gereken Türklere karşı bitmez senaryolarının,yetenek yoksunu figürasyonlarının   rol dağılımına… 
Rusya,Ukrayna da 60 adet savaş uçağını kaybetti .Oysa Suriye de 1 uçak 5 helikopter kaybetti.Müslüman muhalif suriyelilerin arkasında batı ve hava savunma sistemleri yoktu..
Aynı Rusya Kapıda Türkiye Cumhurbaşkanı nı bekletti sonra da barış görüşmelerinde Erdoğan dünya lideridir diyerek ona başrol verdi Ama filmin  yönetmeni yine kendisi idi..Rusya da Almanya etkili muhalif Navalyn i içeri attırdı Zihnini hergün yiyecekleri ile zehirledi..Adı demokrat olmasa da batı emperyalizmine kafa tuttu..Saygı duyalım.Ama içimizede almayalım çocuklar..Hikayenin bu bölümünde müslümanlar yok edilirken ,sürüngene dönüştürülürken kapılarını dikenli tellerle kapatıp ,çocuk kadın coplayan batılı polis ve askerleride kimse unutmasın..
Kuzeyde Ukrayna ya saldırınca ,ukraynalı mülteciler tatile gider gibi bavullarla batıda karşılandılar.Rusya nın mültecileştirdiği Suriye güney cephesini sağlama almak için TC nin rolünü ilişkilerinde baş role çevirdi.Hatta Karabağ da BDT üyesi  Ermenistanı feda etti İngiltere nin kuruluş hediyesi Ermenistan de bunun üzerine 2023 yılı geldiğinde Abd ile ortak tatbikat yaptı..Tarih de gerçekler ve asıl bağlar asla unutulmaz 
Gelelim hikayenin başındaki diğer eşek olan kara ya….Stalin in Türk ve müslüman korkusu Atatürk ün latin alfabesini seçmesi ile türk birliğini engellemek için kiril alfabesini,1926 Bakü Türk dili kurultayına Türk devletlerinden katılanların infazı,SSCB yi oluşturan batının orta asya ama  tarihin Türkistan dediği Türkiye nin Turan diye idealize ettiği toprakları,alt soyları Türklük bilinçinden uzaklaştıracak sekılde özbek kazak gibi isimlendirmesi İnönü zamanı TC ni kara eşeğin sırtına binmeye yöneltti(eşek hakaret olmayıp amerikan demokratlarınında sembolüdür) 
ABD,hep sırtımızı sıvazladı ama ilk Türk limanında  şehrin kerhanesinde Türk kızlarını ziyaret etti..1960 ihtilali yetmedi,1971 muhtırası,1980 ihtilali  ile sağcı solcu herkesi elden geçirdi.Yetmedi Özel Harp Dairesinin maaşlı kodamanları ile TC haritasını yeşile boyamaya çalışdı..Kadroları hem sağda hem solda yeşillendirdi.Bir baktık herkes Cumhuriyetin kurucu iradesine yada Atatürk e düşman olmuşdu.Bu ne iş oğlum derken Türk Ordusunun komutanları içeri alındı.Türkiye Cumhurbaşkanına suikast gibi ameliyat planlanırken Türkiye istihbaratının başkanına gözaltı uygulamasına çalışıldı.Genelkurmay başkanı içeri alındı..İçaerde yatan ,terörle mücadelede kurumsal kimlikler oluşturan marka isimler,yemeklerine katılan kimyasallarla ya tedaviye gönderilmeyerek öldürüldü yada kalp ritmi bozularak öldürüldü.Kalan sağlar mı?İçeri girip çıktıktan sonra dut yemiş bülbüle döndü..Kenara çekildi.Yada hukuk dışı uygulamaları övücü mahiyette veyanlarda bulundular..ABD altın vuruşu basarsa da basarma sa da 15 Temmuz da yapmışdı..Atatürk ün kurduğu sivil toplum örgütleri devşirilerek zaten elde idi..Kazım Karabekir in Doğu Cephesi konutanıyken hediyesi yetim çocuklardan oluşturduğu kahramanlarla ruh bulan Işaklar Lisesi,Kuleli ve Harp okulları duvarlarına sinmiş Atatürk ruhunu komple kapatarak silmişdi..Atatürk ün son hatırası Eldeki CHP mi? 1960 dan beri nerede gominist,nerede ayrılıkçı kürtçü varsa özgürlükçü diye içine aldı meclise soktu..Şimdi onun sancıları,son nefes öncesi ağrılarına dönüşdü..O da gitti mi sen sağ ven selamet olacak..
Alpaslan Türkeş ne demişdi?”CHP  aynı CHP olsa idi bizim MHP yi kurmamıza gerek kalmazdı..”
Evet ülke artık aynı ülke değil..Eskiden coni sadece kerhane de becerirdi..Şimdi getir götür hizmeti ile istediği adresde ve şekilde beceriyor..
Mazlum milletlerin tamamının yön pusulası TC idi şimdi sadece  ezilen Arapların umudu oldu..
Evet evlad bu ülke topraklarından Atatürk silinirse bir renk hormonisi oluşturan romanı,çingenesi,çerkesi,arnavudu,boşnağı,ermenisi,yahudisi,herkes allah korusun gırtlak gırtlağa girer..Her tablo bir usta nın elinden çıkmış renk cümbüşüdür..Harmoni bozulursa her renk bir kir olarak gözükür…Bilesin….

TORUN HALİLİ
( Bir Hikaye başlıklı yazı HALİLİ tarafından 30.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.