Artık etrafımdaki sahte insanlardan, maskeli yüzlerden, yalan dostluklardan, canım dedikçe canın çıksın diyen insan müsveddelerinden. Adam sanıp ta etek giydirilecek kadar adam olabilenlerden, çıkarları için yanı başımda olanlardan, yardıma ihtiyaç duyduklarında beni kullananlardan, yanındayız deyip gerek duyduğumda kayboluverenlerden, sırf beni kıskandıkları için arkamdan konuşanlardan, kırmamak için uğraş verdiğimde kendini bir şey sananlardan BIKTIM USANDIM ARTIK...

                                  ÇOK DÜŞÜNDÜM VE KARAR VERDİM

           Kimse beni görmesin, kullanamasın, benim sırçadan yapılmış, insan sevgisi ile atan kalbimi kıramasınlar diye, beni çok yordular, kırdılar, üzdüler diye.Karar verdim... 
         Dayanacak gücüm kalmadı artık.  Onun için bir ipek böceği misali yavaş yavaş dışıma koza örüyorum, kimseyle işim olmasın, bana ulaşamasınlar diye. Biliyor musunuz? İpek böcekleri insanların ipek giymesi adına kozadan çıkmadan kaynar suya atılıp ip yapılır ve ondan kumaş dokurlar, ya da kozayı yarıp kelebek olarak dünyaya çıkar ve bir gün gibi kısa bir hayat yaşayıp ÖLÜRLER…

          Evet… Bende tıpkı bir ipek böceği gibi ya insanların çıkarları uğruna öldürdükleri biri olacağım, ya da bir gün gelip kozayı yarıp dünyaya çıkacak ve BİR GÜN YAŞAYIP HAYATA VEDA EDECEĞİM…

                                                                                                         Sakine BAHADIR

( Tıpkı İpek Böceği Gibi başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 10.05.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.