NAMAZ MÜMİNİN MİRACIDIR-Miracın sahibi peygamber efendimiz hayatının her safhasıyle bizlere mesajlar vermiştir.En büyük mesajlarından biriside mirac hadisesidir.müslümanda bulunması gereken hasletler bir bir verilmiş fakat bizler hala gaflet uykusundan uyanamıyoruz. Nasip olursa yarın akşam mirac kandilini idrak edeceğiz yine her kandilde olduğu gibi dostlarımıza mesajlar çekeceğiz, mevlit proğramları dinleyeceğiz ,bir günlük kaza namazı kıldıkmı birde yasin okudukmu deymeyin keyfimize miracı kutladık.yıllardan beri yapılan bu bunları yapalım hatta daha fazlasını yapalım ümitsizlik vermek yada karamsar tablo sergilemeyi sevmem ama bazı gerçekleride görmemiz gerekiyor.Hz ebu bekirin o söylüyorsa doğru söylüyordur sözünü nefsimizde nekadar doğruluyabiliyoruz .Peygamber efendimizin hadislerine ne kadar uyuyor yaşantımız.işimize geleninimi uyguluyoruz yoksa amenna ve saddakne o diyorsa doğru diyordur diyebiliyormuyuz.Miracı sadece Mirac gecesinde arasak bulamayız.

  Burak efendimizin binek aracıdır evet ama sadece yüce rabbimiz peygamberimizi kabeden mescidi aksaya ulaştırmak içinmi bize bildiriyor hayır sizde çalışın burakın benzerini yapın mesajını veriyor biz ne yapıyoruz toyoto gibi adam reklamları yapıyoruz.refref acaba kaç tane müslüman üniversitesinde doktora tezi oldu.Namaz ve diğer emirleri ne kadar inceleyebildik.Cennet mekan Fuzulinin Leylasınıda anlayamadık Mecnunuda anlayamadık malum mecnunun mecnun olduğu günlerde çölde mecnunca dolaşıyor leylayımı arıyor mevlayımı arıyor namaz kılan birinin önünden geçiyor adam hiddetlenip be adam niye önümden geçiyorsun diye mecnuna kızıyor namazımı bozduracaksın diyor Mecnunun cevabı git işine be adam benim gözümde sadece LEYLA var ben dünyayı görmüyorum senin önünde MEVLA var sen beni görüyorsun.Şöyle bir kendimizi yoklayalım islamın emirlerini yerine getirmeyenlere bu mübarek günlerde dua edelim rabbim hidayet versin getirmeye çalışanlarda başta kendi nefsim olmak üzere ne alemdeyiz mevlanın huzurunda duruşumuzu gözden geçirelim.Şunuda zikretmeliyim bu gün acı bir olay yaşadık kurumumuz personeli bayram çağlayan arkadaşımızın on yaşındaki oğlu kansere yenik düştü ikindi namazından sonra defn ettik rabbim rahmetiyle muamele etsin ailesine sabırlar versin çok acı Muhammed vuslata erdi ama sevenleri için zor du benim asıl maksadım 460 kişilik bir camiadan sadece 28 kişi katılıyor ki arkadaşımız sevilen sayılan birisi herkeze mesajla bildirildiği halde .

  Miracı yaşamak peygamberimize nasip oldu bizlerede anlamak anlamaya çalışmak kalıyor değerli dostlar hakiki manada kendimizi hesaba çekmemiz gerekiyor asıl hesap günü gelmeden..Üç ayları ,recep ayını, şaban ayını ve yaklaşan ramazanı anlamaya çalışmamız gerekiyor.Kul olmanın gereklerini iyi yapmamız gerekiyor.Sadece işimize geleni değil top yekün islamı anlamamız gerekiyor.Miracımızın kutlu olmasını dilerkenrahmetli sultanüşşüera üstad Necip fazılın şu beyitiyle yazımı bitiriyorum

          SON GÜN OLMASIN TABUTUM,ÇELENGİM,TOP ARABAM

         ALIP BENİ GÖTÜRSÜN DÖRT İNANMIŞ  ADAM.

( Mirac Kandili başlıklı yazı Yasar Kutlu tarafından 28.06.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.