Şimdi daha iyi anlıyorum. 24 askerimiz şehit oluyor ve biz bir şey yapamıyoruz. Bundan 50 yıl önce sağcı solcu davası vardı. Annemler o gün ki durumu anlatırken tüylerim diken diken oluyordu. İnanın bu satırları yazmak istemezdim. Bizler ise bugün  sosyal paylaşım sitelerinde durumlarımıza şehitler ölmez vatan bölünmez tepkisi veriyoruz. Ne kadar yazık. Tepkimizi ne kadar belli etsek de bir şekilde unutuluyor . Üzüntümüz o an orda kalıyor giden gidiyor. Vatanımızı parçalamak isteyen hainlerse  bu duruma kahkahalar atıyor belki de .  Bu olay yine devam edecektir . Bizler yine hayatımıza devam edeceğiz. Ve abilerimiz, kardeşlerimiz, eşlerimiz ölümle mücadele edecektir. O an da ateş edildiğinde komutanın  ateş aç emrini beklerken ölüme giden evlatlar olacak. Bizse sadece bu olaya Paylaşım sitelerinden tepki vereceğiz. Bu vatanı parçalamak isteyenler istemeye devam etsinler bir yiğit gider analar ne yiğitler  doğurur bu vatana. Tükenmeyen tek şey vatan aşkıdır.  Bizler geleceğin gençleriyiz. Eğitim için savaşa dur demek için okuyoruz çabalıyoruz. Bizdeki bu asil kan damarlarımızda dolaşıncaya kadar tükenmeyeceğiz ve bitmeyeceğizdir. TÜRKİYENİN BAŞI SAĞOLSUN.
( Şehitler başlıklı yazı Melek Taguşar tarafından 19.10.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.