Bu yazıyı yazmamın ilk nedeni herkesin biraz deli olduğu gerçeğini kabul etmemdir. Ben böyle rezalet böyle kepaze bir hastane görmedim. Kuralsız kendi kafalarına göre insanları daha da kaybetme potansiyeline getiriyorlar. Şu bir gerçek ki orda insanlar daha da kötü duruma geliyor. Hasta bakıcıların rezilliği ön planda sizlerin kıyamadığınız yavrularınız mecburen oraya yatmak zorunda kalıyor. Ama o hasta bakıcılar çocuklarınıza eşlerinize temizlik yaptırıp ve karşı gelenlere dayak atıyor ve tehditlerle susturuyorlar. Adli vakadan gelen bir insanın yatma cezası 3 ay olmasına rağmen bunlar yatırmaya yer olmadığı için 5 günde salıyor. Savcılığa sanki 3 ay yatmışcasına faksla hastamız tedavisini tamamladı diyerek çıktığı tarihte değil savcılığın verdiği ceza bitimi tarihinde yolluyorlar. Ve o çıkan hasta ve tehlikeli insan yine normal insanların canını malını gasp edip 5 gün hastane de yatıp çıkarılıyor. Sonunda masum insanların yaşama hakları elden gidiyor. Anlayacağınız çok iş dönüyor ama kimse bilmiyor. Bu rezalete bizzat kendim şahit oldum. Ama herkes mi korkak onu bilemiyorum. Şimdi kim gelirse gelsin karşıma savcılığa dilekçe verip bu rezalete son vermek için çözüm arayacağım. Birgün bizlerden biri de akıl sağlığını kaybedebilir bizde onların yaşadıklarını yaşaybiliriz. İZİN VERMEYİN !
( Ruh Ve Sinir Hastalıkları Hastanesi başlıklı yazı Melek Taguşar tarafından 4.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.