Yine güzel bir didaktik konuya değinmişsiniz...
Sizin bu tarz şiirlerinize alıştık ve altında adınız olmasa da tanır hale geldik...
Şair sanırım amacına ulaştı...
Saygılarımla...
ne varsa içimde soyutlamak her şeyi
ve hatta silmek maziyi avuçlarımdan
gözlerinden atarak bir bir kederleri
sadece yaşamak istiyorum
düşler kurmak pembelerden pembeye
mavilerde dolaşmak ki ellerimiz kenetle
bir sen birde ben bir ömür birlikte
tek seninle yaşamak istiyorum
sevgılı dost kalem o kadar özlü ve anlamlıydı kı yazmamak elde degıl umarım bu küçük dizelerimi sayfana kabul edersin tebrıklerım yüreğinize
selam ve saygımla
Sitemlerin hüzünlerle kardeş olmuş sanki. Bazen konuşmamayı bile anlayan dostlarınızın çoğalması temennisiyle. Bir gün şair dostum bana: " Hüzünler, şiirin gülüdür. " demişti. Onun için bülbül gül için figan ediyor gece gündüz. Hüzünlerinizin az, mutluluklarınızın çok olması dileğiyle Gülsen kardeşim. Selam ve sevgilerimle. Ömer Öner
herhalde çığlık atmanın sessizliği,
bu şiirdir!
Fevkalade manidardı
can-ı gönülden kutluyor,
saygılarımı sunuyorum...
Nermin Hanım ne mutlu size ki çığlık atabiliyorsunuz, en azından bunu yapabilecek bir yaşanmışlığınız var, inanınız bu duyguların uzağından yakınından bile geçemeyen öyle çoooook insan var ki ...
Çığlıkta topraktan aynı yankılanıyor,
Kahkaha da ..
Rabbim Bugünümüzü aratmasın yeter bize : ))
Çok çok etkiliydi efendim, resim ve renklerin harmonisi de harikaydı her daim olduğu üzere,
Kutlarım Şahsınızı,
Saygılarımla,
çağatay
harika dizeleri okurken nacizane yüreğimden doğaçlama düşen iki dörtlüğü eklemek istedim umarım dost beğenir sevgi ve muhabbetle
not:harf hataları olduysa bağışla dost gözlerimde sorun var
Talana düştü ömrüm baharın yeşilinde
Aşka düşen herkesin sitem yüklü dilinde
Aslı ile kerem var yangınlaın külünde
Konuşmuyorsam eğer, aşkımın hatırına
Seni yazar kalemim ahuzarm yetmiyor
Gezerim sarhoş gibi günüm günü tutmuyor
Hasret küpünden içtim dertler bile yetmiyor
Konuşmuyorsam eğer, aşkımın hatırına
Çok güzeldi, şarkı ve fon resmi ne hoş ve uyumluydu, adeta elimin altında bir kitap var gibi okudum ...tüm beğenilerimle sevgiler Sevinçcik....:)
Rabbım sizlere bağışlasın hayırlı evlat olmayı nasip etsin oğlunuzun gözlerinden öptüm ilhan bey kaleminiz daim olsun
Sizler benim ma aile canlarımsınız, sizleri görmeden sevdim ben bazen üstadımsınız bazende hocam, insan sosyal iletişim ortamında kime güvenebilir ?? ilk etapta hiç kimseye denir ...bazı istisnai durumların haricinde...sesini duyduğunuzda, aylarca konuştuğunuzda mesela...bunlar az buz şeyler değil, eşinizin annenizin sesini özledim, yarına ararım, annenizin evde olduğunu biliyorum en azından...tlf çalındığında açan :) kaleme aldığınız konu o kadar geniş bir yelpaze ki... bir örnek mesela, geçen sene şiirlerime hayran olan bir zatı muhterem bana, kitabınızı İzmirde çıkarırsanız size yardım ederim demişti, bende İstanbulda kardeşim ilgilenecek dediğim de..ben nufuslu biriyim bilmem ne partisinin üst düzey yöneticisiyim dediğinde, bende; kardeşim hem mali müşavir hemde yüksek muhasebeci demiştim...en sonunda sinirimi zıplattı ve sildim tabi...neden mi anlattım ?? kime ne kadar güvenilir durumu var ya !! adam resmen beni ablukaya almaya çalışıyordu, musaadem olmadığı halde, bazen aptalı o...
Dehşete kapıldım.
Tebrikler cani gönulden
Çağrınıza ben sessiz kalamadım!
sessizce içriye girebilirim!
Çünkü şiir davetkar ve harikaydı!
Can-ı gönülden kutluyor en içten saygı
sevgilerimi sunuıyorum.
Peygamber Efendimiz(s.a.v) de “Rüşveti alan da veren de Cehennemdedir”buyurarak rüşvet almanın veya vermenin kişinin cehenneme girmesine sebep olacağını açık bir şekilde vurgulamıştır.
Yine başka bir hadis-i şerifte de, her zaman insanların affedilmesi için dua eden Yüce Peygamberimizin rüşvetin toplumda meydana getirdiği büyük hasar sebebiyle, rüşvet alanı-rüşvet vereni ve bu ikisi arasında aracılık yapanı lanetlediği belirtilmektedir.
harika bir konuya değinmişsin hocam gönlüne sağlık kutluyorum..selam ve dua ile..
Canım ya ne içli ne duygusal bir insansın sen!
Ve bu duygusallığını ne güzel döküyorsun yazılarına...
Mutluluğa şemsiye tutmak... Bu ne güzel bir ifadedir?
Yüreğini çok seviyorum.
Sevgimle, her dem...
Geçmiş zaman şiirlerinden ama bu günün duygusal ağırlıklarınıda taşıyor tap taze.
Tebrikler emeğine, yüreğine.
anlayan anladı ahmet bey,sitem yüklü hoş bir şiir kutlarım.
Yüreği büyük şair, destansı şiirini birden çok kere okudum.
Her mısra sonsuz bir boşluk gibi uzaklara daldırdı gözbebeklerimi.
"Bir kızın en sevdiği şarkıyı dinleyin orada söyleyemediği sözler vardır" derler
ve inanırım da...
Ben de,
Bir erkeğin sessiz sedasız yazdığı şiirleri okuyun derim yaşatmak istediği her ne varsa içinde muhakkak bulabilirsiniz.
Şayet insan ruhuyla ilgileniyor isen bu iddamda ne kadar haklı olduğumu anlayabilirsin.
Beklemek...
Kimi gururdan sanar
Kimi bir başka yerde mutludur sanar
Kimi sevilmediğini sanar
Kimi sıkıldı sanar
Değildir oysa
Beklemek beklenmeye değecek biri oluncaya kadar sabredebilmektir aslında...
Beklemek bir frezyanın kokusunda bile o'nu aramaktır...
Beklemek delice özlediğin halde ellerini yüzüne kapamaktır.
Eskiyi özlemle aratmayacak kıvama getirebilmektir aslında...
Belki de başka şeydir ama asla gurur değildir.
Asla başka bir mutluluğa değişmek değildir.
b...
YÜREĞİNE SAĞLIK DUYGULARIN İÇTEN DIŞA VURUMU NU OKUDUM KALEMİNİZ DAİM YÜREĞİNİZ VAR OLSUN
Prenses Ayşe Zeynep, evet farklıydın ve hanımefendi bir duruşun vardı.
Sanatçı ruhunu nezaketini görmüştüm tanıştığımız zaman.
Ne kadar güzel yazmışsın bebeğim. Arkadaşların da sen de harikasınız.
Ben inanıyorum ki bu kadar büyük bir ruhla şiir yazmaya başlayan senin daha çoook şiirlerini okuyacağız.
Kutlarım Ayşe Zeynepciğim öperim o güzel gözlerinden.
Yeteneğini sizden almış Ayşe Zeynep kızımız:)
Babasının kızı, büyüsün de ne şiirler yazar daha o. Akrostişte bu denli başarılıysa!
Canım kızımı bir kerecik öpebilir misiniz yerime?
"K emal Atatürk seni çok seviyorum"
Ne mutlu bunu söyleyen çocuğa ve onu yetiştiren anne babaya, öğretmene...
Saygılarımla Çağatay Bey
Göz yaşlarının yüreğe hapsedilmesi, ağlıyorken gülüyor olmak ne de incitir yüreği.Hedefe varmak için her yol mübahtır deyişinde kim bilir ne gizler saklıdır.Hasret ve özlem odaklı...Hayaller iyi ki varlar ve unutulmamalıdır ki hayaller olmasa gerçeklere ulaşmak bir o kadar zordur.Kişiyi yaşama bağlayan hayalleridir...Bir gün mutlaka veya belki diyerek...Onun içindir ki insan hayal ettiği müddetçe yaşar denilmiştir. Yeter ki hayallere bile gelmiyor olmasın.
Mutlu bir yaşam için içimizdeki çocuğu hiç öldürmemek hatta büyütmemek gerek diyorum.Yürek coşmuş, çağlamış ve dizelere en güzel şekilde yansımış.Boynunda ki yaftaya rağmen.İdam mahkumlarının da bir son sözleri vardır.Hatır için de olsa.Hasret ve özlem...
Mükemmeldi.Beğeni ile okudum.
Kutluyor; selam ve saygılarımı sunuyorum.