Tema
Üye Ol Giriş Yap
Anasayfa Şiir Deneme Hikaye Makale Serbest Kürsü Yazarlar Forum AtışmaYENİ Online Üyeler

Etkili Yorumlar

Muzigin esliginde ahmak islatan yagmurun altinda islanmis sican gibi hissettim bu guzel siirini okurken yazan kalem guzel ne denebilir sadece kucak dolusu sevgilerimi ve kasimpatlar birakiyorum.
Doldur gönül bohçana benden armağan olsun Bir çeyreklik ömrümün neresini istersen Mutluluklar sarayın üzüntüler han olsun Yakayım mumlarının çırasını istersen Sevgili Gizli Oznem ne kadar guzel bir giris dortlugu musadenle bende bohcama degil gonul torbama alabilirmiyim.Hece olsun serbest olsun bu kadarmi guzel yazilir evet bu genc kalem ustun kabiliyetli yazar iste .Gonulden kutlarim can tebriklerimle.
Bu sayfaya düşen bu güzel şiir için bir tek cümle kuracağım.. Başka da diyeceğim yok .. SÖZ SAZ ve YORUM süper ... Kutluyorum şair dostlar Safiye Hanım ve Ozan EFE' mi ... Saygılarımla..
Tüm dert gönül alan ,gönül çalan bir güzel olunca aşık da yolu çiziyor ki böylesine güzel bir şiir okumak düşüyor bahtımızaSevme yolunun dikenini çakılını iyi bildiği için şair,nihai noktayıo tespit etmektede şiirle gecikmiyor Çok güzeldi ki tebriklerimin en güzeliyle, Kutluyorum.
Sekizli hecede ustaca dönüşlerle okuduğum şiir Değerli öğretmenimin sazından ve sözünden dinleyince bambaşka bir zevk oldu. Safiye Hanımın şiirlerini türkü olunca ayrı bir keyifle dinliyorum seslendiren sesde aşina olduğum ozanım olunca değmeyin keyfime. Ses daha yeni yeni gelmekte ki; ışık inşallah tüm ülke topraklarına yayılacaktır. Allah utandırmasın inşallah Saygı ve selamlarımı sunuyorum. İlhamınız bol olsun inşallah
Ömer Ağabey, nasıl mutlu olduğumu ifade edebilmem gerçekten çok güç, ziyadesiyle duygulandım. Böylesine SIFIR SANATSAL KUSURLU bir gazel ile karşılanmak gibi güzel bir hoş geldin olabilir mi ? Çok çok teşekkür ederim. Umarım ve dilerim ki yazdığınız her mısranın içerisini doldurabilecek genel ve şahsi duruşu sürdürülebilir kılmayı Rabbim bana nasip eder. Üç günlük dünya Üstadım, kırgınlıkların hiç yaşanmamasında ve daim dostluklar muvacehesinde küllen ilişkilerimizi salih niyet ile devam ettirmemizde hepimiz için faide ve huzur var. Manalar fevkalade derin ve hoş bir üslup içeriyor kahir ekseriyette olduğu üzere, zaten şahsınızda en beğendiğim yönlerinizden birisi de zaman zaman tüm divana hakim olan o çok sert üsluplara genelde yer vermeyişiniz. Tekrar tekrar çok teşekkür ediyorum, iltifat buyurmuş teveccüh etmişsiniz, mütehassıs oldum. Saygılarımla Ağabey, çağatay
Benim gibi yolunda ölecek kadar gerçek dostların varken, sakın ola ki sevmeye tövbekar olma. Kalemin hiç susmasın Çağatay'ım. Selam ve sevgilerimle. Ömer Öner
harika yazar yeryünde değilmiş bu yazıyı yazarken dolaşmış diyar diyar gezmiş yunus gördüm şairi lakin müzik sözlü olunca yazıya olan konsantrasyonumu etkiledi şairim zifiri karanlıkta gelse şiirin hası ayak seslerinden tanırım ne zaman bir köy türküsü duysam şairliğimden utanırım... harika :)
edebiyat çekiciliğini şiirleremi yoksa şairleremi borçlu diye bir soru geliveriyor aklıma her dem taze kalabilen sayfayı kutlarım
Annem gibisin hatta babam gibi Gördüğünde hatırladığın biri ........Onlar kadar karşılıksız sevemez kimse...İnan.. Uykuda çağrıldığım sensizlikten Hayaline çekilirim her gece yarısı Senin için dilerim en iyi duayı Lakin sen Kutsal bir aşkı içimde unuttun .......Kutsal bir aşkı yüreklerimizde unutup giderler zira...En içten ve güzel dualar sunsak da.... Çok güzeldi, tebriklerimle..Sevgiler..
Yağmurlarla yarışır sel besler iki gözüm Soluksuz kalakaldım, sararıp soldu yüzüm Tavan yaptı dertlerim, kalmadı artık sözüm Boşuna hayal kurma, artık adını anmam çok haklı bir sesleniş o kadar içten ve güzel ki değerli kalemini yürekten alkışlıyorum sevgilerimle
ortaokulda sazım olmadı öğretmen okulunda da hakeza öğretmen olduk her taraf saz oldu dağın başında öğreten yok usta yok bir yaşar şahin bir ramazan efe iki ayrı insan iki ayrı kültürde iki can iki cahil biri duyduğu ile biri mandolin tekniğiyle hem destek hem köstek oldular da yürüdüler ayakları üstüne biri Aşık Şahtuni biri de Ozan Efe olma gayretinde var olmaya çalıştılar. ÇOK SÖYLENİLEN BİR HALK SÖZÜNDE "ÇIRAKLIĞI OLMAYAN USTA OLAMAZ"ın tersine çevrilen akarsu olduğu bilinciyle duyduk dinledik denedik oluncaya dek, bir şeyler bulmanın hevesiyle azıcık da "garazevdalı" bir gözü karalıkla çözmeye çalıştım sanki...Emekli olmaya az bir zaman varken KÖYÜMÜZDE MUHTAR SEÇİMİNİN ACISI nı çıkardık bir dağ köyünde.Hep duacı oldum neden olanlardan Cicibey ustamın çırağı oldum, olmadık su kabağı ile telli,zarlı,perdeli curasından divanına dek epey cici sazlar çıktı ortaya. Epey de yol aldığıma inanıyorum. Küçük yaşta içimizde ukde tatlı meyvesini olgun yaşta vermeye başladı.<br...
Dost deyince akla gelen sevgidir. Dostluğun şiarı vefa, vefanın kaynağı ise sevgidir. Yani dost deyince ilk akla gelen kelime sevgidir. Bu sebeple dostlar arasında görünmez bir sevgi bağı vardır ki bunu ne şartların ağırlığı ne ayrılıklar koparamaz. Emek verilmiş en değerli hazineler barındırdığınız için sizlerle gurur duymaktayız sevgiler abla
Samyeli der esiyorum Ben feleğe küsüyorum Bağrıma taş basıyorum Yad ellere eş olunca. Şiir harika ozanca, bir de okuyan ve sazıyla eşlik eden harikaysa daha ne olsun ki can, Ondan ötesi can sağlığı... Hem sizin, hem de çok değerli Ramazan Efe hocamın yüreğine emeğine nefesine sağlık, sonsuz tebriklerim ve saygılarımla...
Ben herkese “imkânsız” ama sana “kolay”ım Yalnız sana acıktım başkasına karnım tok Adımı bilmesinler “gizli özne” kalayım Sana yoksa Sevgi’nin kimseye faydası yok… bazıları aşka inanır ama onu taşıyamaz
Vay vay neler gördüm neler okudum neler dinledim Ramazan Efe den ilk kez bir yorum dinledim Abam sen ne kadar şanslısın böyle çevren hep şiir sevdalısı şiirlerin hiç ziyan olmuyor olmayacakta kutladım abam selam ile ereğliden (Nikahı da Kıydık)
Çok güzel sevda şiiri sizi yürekten kutluyorum. Selam ve saygılar
Güzeldi demek kolay olmuyor. Çünkü şiir kendini tekrar tekrar okutmak istiyor. Her okuttuğunda da farklı ve harika anlamlarla karşına çıkıyor...
Şiirini okuduğum ilk günden beri yüreğimin yörüngesi şaştı... Bu nasıl bir teslimiyettir şairem... Lirizmin doruğa ulaştığı her yönüyle okura kendini hissettiren kabul ettiren bir şiir... Not bölümü şairin çok zekice işlediği bir bölüm ve hayranlık uyandırıyor... Duygusunu sindirmek bir hayli güç olsada şiiri ciğerlerime kadar çektim şairem... Kalemine ve dahi varlığına sevgim ile... Tebrikler...
Küçük yüreğin atışlarını duydum okurken desem ,hiç de abartmış olmam. Tebrikler ve sevgiler benden size. Okunup geçilecek hikayelerden değildi. Kalpten çıkıp kalbe ulaştı...