Vatan candır
Türk'ün özü sözü
Barışı sever ancak
Vatanı için savaşır çünkü;
Vatan candır.
Can vatana canımız feda...
Kanımızın son damlasına kadar hemde...
Kutluyorum efendim, duyarlı yüreğinize gönül dolusu teşekkürlerimle...Saygımla...
Terör denen bu illet
Sanki vücuttan akan cerahat
Ne din, ırk, milliyet var ne de cibilliyet
Yeter artık neşteri vur da hallet
Göz yaşımız kurudu
Terör belasından usandı
Yaka silker oldu artık milletim...
Allah belalarını verecek inşallah...
Şiiri çok beğendim....
İlk defa tarzınızın dışına çıkmışsınız ve hayli başarılı olmuşsunuz...
Bence biraz bu tarz duygusal ağırlıklı şiirlere yönelin...
Kalem derin... Sığ duyguları bile okyanusa çevirebiliyor...
Taktir ve tebrik...
Müzik ve şiirleşen yürek sesi çok uyumluydu.Tebrikler olsun. Destur deyip bir bukle bırakmak istedim. Saygımla üstadem.
Sevdam öyle yüce ki dağa boyun büktürdü
Buluttan yağmur değil adeta gül döktürdü
Bakışların, hasreti ta kökünden söktürdü
Bir kıvamki hallerim, bam telimde bulduğum
neden bu kadar acıyı güzel yoğrur şairlerin kalemi kardelen hanımda öyle bir yoğurmuşki od olmuş harına bizide yakmış
Kin ve nefret gütmeden,barıştı tek gayemiz.
Nifak yoktu ortada, ay yıldızdı sayemiz.
Tarihin her devrinde,çok üstündü payemiz.
Gözü dönmüş caniler,körpe beyni yağlıyor.
Yürek buruk, kanıyor, acılarsa yürekte koca bir yumruk...Bir ulus ayakta, haklı davada.Kaleşçe oynanan oyunlar ve terör belası.Şairin yüreğinden fışkırsa da elem, keder, acısı büyük millletçe.Elbet kazanacağız bu şavaşı en sonunda.Kutluyorum güçlü kalemi ve yürek sesinizi...Saygı ve selamlarımla.
Ben merkezi aşmış vatan için üzülen,yüreğimize tercüman olan günün şiiri olan, şaireyi kutlarken;Ülkemiz adına,huzurlu,barış dolu,düşmanları çatlatan bir bütünlük dilerim.
SELAM VE SAYGILAR-KAYSERİ'DEN..ERCİYES'DE HÜZÜNLÜ....
Kin ve nefret gütmeden,barıştı tek gayemiz.
Nifak yoktu ortada, ay yıldızdı sayemiz.
Tarihin her devrinde,çok üstündü payemiz.
Gözü dönmüş caniler,körpe beyni yağlıyor.
yine deminde ve yerinde bir şiir hocam,
şiire verdiğiniz değer için tebrik eder eserinizi kutlarım
Eee Çağatay kardeşim devamlı beni överek hep sen mi yüzümü kızartacaksın. Biraz da sen senin yüzünü kızartayım. Bu dörtlük üzerine var ya abartmıyorum kitap yazılır!
Keşke insanı insanca anlayabilme yeteneğimizi geliştirebilsek. Etrafımızda sürekli robotllar yetiştiriyoruz. 2+2=4'ün dışına çıkamıyoruz.
Ne diyeyim inşallah bir gün çıkarız. İlhamların daim olsun. Selam ve sevgilerimle kardeşim. Ömer Öner
Emeksiz yemek olmaz, olsa da içe sinmez! Elbet marifet iltifata tabidir! Takdir etmede acizlik gösterenler emeğe saygıda kusurlu addolunurlar ki bu ise hiç iç açıcı bir durum değildir. Üslubu beyan aynıyla insandır; aynı minval üzere kısa, özlü ve uyarıcı dörtlüğünüz dolayısıyla seçkin şahsınıza tebrik, teşekkür ve selamlarımı arz ederim, dostum.
yine çoook büyük bir derinlik var dizelerinizde üstadım, emek verildiğinde; ortaya gelen icraata, iltifat bir anlamda değer vermektir..katli vacip yapmamak gerekir, emeğe saygı diyelim, bir diğer adı da.. yazılan her yazıyıda görelim değilmi efendim, gözden kaçarsa, gönüldende kaçar... :) hocam eksik gediğide siz tamamlayın, biraz zorlandım gibi..saygılar gönderiyorum çokca, emekdi dizeler varolun....iyi akşamlar dilerim...
Rabbimiz serdirmesin hiç korlu âzap mevsimi;
Secdegahlar yaşla solsun, çizmeyin nur takvimi.
_______________________________________ Bıkmadan usanmadan okunası şiirinize fevkalade diyorum... Sanatsal kusuru olamayan güçlü şiirlerinize alıştık, o kadar emin bir şekilde geliyorum sayfaya... Eminim güçlü bir şiir bulacağımdan; zira Ömer hocamın mührü var dizelerde... Her dem sevgi ve saygıyla...
============================= e d i b / a h m e t
Beş bent
Bent başına on beyit ve dolayısı ile muhteşem Haneler
Beş Vasıta Beyiti
Altmış mısra
Üçyüzaltmışyedi kelime
Dokuzyüz hece
SIFIR VASL KUSURU
SIFIR ZİHAF KUSURU
SIFIR İMALE KUSURU
SIFIR MED KUSURU
SIFIR HECE KUSURU
TOPLAMDA SIFIR SANATSAL KUSUR ; hem de terkib-i bentte değil terci-i bentte ve konu bütünlüğünü sağlama mecburiyeti nedeniyle bağlamalarda kullanılan vasıta beyitlerinin aynı kalması gerekliliği ile olağanüstü bir ESERE İMZA ATMIŞSINIZ.
Ne diyem de Ağabey başkaca ??? Harikasınız yaaa... Tam bir Divan şöleni yaşattınız şahsıma, sağ olun var olun Üstadım.
Çok çok tebrik eder ve kutlarım bu Edebi başarınızı.
Saygılarımla,
Mehmet Çağatay Ünlütürk
Şiiriniz duygularıma tercüman olmuş.Her haber içimi yakıyor,kalemim yerinden kalkamıyor.
Bir becerebilsek barışık yaşamayı...Neden hep çözümü savaşmakta arıyoruz,konuşup anlaşamıyoruz.
Şiiriniz,yazımla kardeş gibi...
Yüreğinize,keleminize sağlık...
Sevgilerimle...
İnsan gibi davranmak, artık fayda etmiyor.
Nereye kadar sabır, buna vade yetmiyor.
Komut vermek sırası,ama boru ötmüyor.
Kavi değil ipimiz, her geçen gün zağlıyor .
Duyarlı yüreğini kutluyorum Ülkü'm, ama ne yazık ki bir yandan da hayat her şeye rağmen devam etmekte işte...
Tüm şehitlerimizin ruhuna gitsin dua niyetine can ve Allah tüm acılı ailelere sabırlar versin, baş sağlığı dileklerimle...Sonsuz sevgilerimle...
Aşk şiiri sayfası yine çok hoş...
Duygular yakışmış dizelere...
Su misali dizeler,beğeni ile okudum.
Bazen seslendirseniz diyorum...
Sevgilerimle...
Bir bakışın kudreti hiçbir lisanda yoktur.
Bir bakış bazen şifa, bazen zehirli oktur.
Bir bakış bir bakışa bazen neler anlatır.
Bir bakış bir aşığı senelerce ağlatır.
Bir bakış aşığı aşkından emin eder.
Sevişen sevgililer gözlerle yemin eder.
Victor HUGO
Duyguların dizelere aktarımı harikaydı.Ben de bu duyguları teyit eden Victor Hugo dan dizeler yazdım.
Ben de aynı fikirdeyim arkadaşım.
Gönlünüz mutlu kaleminiz daim olsun.
selam sevgiler.
Sanırım sizden beklenilen bir davranışaydı sitemli; hoşçakal...
Biraz ironi katmak istemiş şair şiirinin hikayesine.
Tebrik ederim İbrahim bey...
Saygılar sunuyorum dost kaleme...
Hocam serbest şiirinizi de okumaktan mutluluk duydum.
Şiir kendi içinde disipline olmuş,
"bilmezsin, gelmezsin, olmazsın, kalmazsın,"
kafiyeli kelimelerle biten altılı mısraların sunumu güzeldi.
Ee hececi olunca :) serbest şiirlerde de harikulade ahenkli yazıyor şair.
Tebrik ediyor, saygılar sunuyorum...
Gülsen Kardeşim,
Vallahi sizden küçük olmama rağmen yine de size " kardeşim " diyeceğim. Dilim alışmış bir kere.
Gülsen Hanımcığım,
Şiirlerinize yavaş yavaş derinlik de sızmaya başladı. Yolculuğunuz ( Has Şiire ) emin adımlarla devam ediyor. Kafiyeleriniz çok güçlü. Koşma tarzına döndüğünüzden bu yana kaleminiz tabiri caizse şahlanmaya başladı.
O kadar uğraşmama rağmen iki küçük hatanın dışında pek hata da göremedim. Latife bir kenara güzelliğe doğru yol alıyorsunuz.
Sadece iki tane kafiye kulağımı tırmaladı. Bunlardan bir tanesi " sevdirirken " diğeri ise son kıtadaki " gezerken "
bunların yerine "süzdürürken " ve "süzerken " deseniz daha iyi olacak gibi geliyor bana.
Özellikle sabit ayakla yazmış olduğunuz şiirinizde "afitap ve güneş " i bir arada kullanmanız çok güzel olmuş. Aynı anlama gelen bu iki kelimeyi aynı mısrada kullanmanız bana ileride sanatlarla örülü aruz şiirlerini yazacağınız izlenimini de veriyor.
Devam, yılmadan devam... Sizi bö...