UZUN ZAMANDIR YOKTUM PÝYASADA..GÖRDÜM VE ÜZÜLDÜM..HAYAT BÖYLE ANLAÞžILMIYOR ÝÞžTE..ALLAH RAHMET EYLESÝN..
Filiz hanýmcýðým çok özür dilerim geç farkettim..Allah rahmet eylesin.Sabýrlar diliyorum.
filiz haným bir dörtlükle rahmatliyi yad edeyim dedim olmadý rabbim gani gani rahmet eylesin cennetinde misafir eylesin
filiz haným babanýza demiþtim karizmada
Allah Ramet eylesin. Geride kalanlara sabýr ve Uzun ömürler versin. Baþýnýz saðolsun Filiz Haným.
Deðerli gönül dostlarým, gerek telefonla ve gerek burada acýmý paylaþtýðýnýz için can-ý gönülden teþekkür ederim. Saðolun.
Baþýnýz saðolsun.Allah sabýrlar versin.
Allah rahmet eylesin mekaný cennet olsun.Geride býraktýðý sevdiklerine Allah sabýr versin.
Allah rahmet eylesin....:(
emir Allahýndýr...bize düþen dua etmektir..Ýnna lillah ve inna ileyhi raciun .
basýnýz saðolsun degerli kardeþim...saygýlarýmla..
Baþýnýz saðolsun. Mekaný cennet olsun.
filiz haným baþýnýz sagolsun efendim,allah size ve tüm yakýnlarýnýza sabýr versin....
Allahtan rahmet diler uzerinden nurlar eksilmesin.Basiniz sagolsun
Baþýnýz sagolsun Filiz haným, mekaný cennet, topraðý bol olsun...
Allah Rahmet eylesin.Mekaný cennet olsun.Sabýr diliyorum en çoðundan.
Baþýnýz saðolsun filiz haným rabbim rahmet eylesin
ÇOK ÜZÜLDÜM ALLAH RAHMET EYLESÝN SÝZLERE DAYANMA GÜCÜ VERSÝN DÝYORUM .DUALARIM HEP OLACAK SEVGÝMLESÝNÝZ
Ruhu þad, mekaný cennet olsun. Baþýnýz saðolsun.
Baþýnýz saðolsun.Mekaný cennet olsun..
Deðerli Þžairim; Allah Rahmet Eylesin.Mekaný Cennet olsun.Baþýnýz Saðolsun...
Allah rahmet eylesin Filiz Haným,baþýnýz saðolsun...
Allah rahmet eylesin, Baþýnýz saðolsun Filiz haným.
Baþýnýz sað olsun, Allah rahmet eylesin.