Seni uyutan gecelerin acısını anlamadan, seni uyandıracak sabahların sevincini hissedemezsin.
 
 
Ellerinle dokunduğun, gözlerinin kapandığı ana kadar senindir. Kalbinle dokundukların birer sevgi mucizesidir. Onlar, sonsuza kadar senin!
 
 
Dostun sonsuz sevgisini unutmayan cananın yalnızca bir hayali bin cihana bedeldir.
 
 
Başkalarının korkularında kendi dertlerinin çaresini bulanlar, sonunda kendi korkularının kurbanı olurlar.
 
 
Geldikleri yere adalet ve merhamet getirenler, gittikleri yere kalplerimizi götürürler.
 
 
Deliler ülkesinde akıllı kalmaktan korkarak yaşayan aptalın budalalığını,aklını yitirmekten korkarak yaşayan bilgenin akıllılığına değişmem.
 
 
Gazeteci:Yükselişi körlükte, kurtuluşu yalanda bulan ve çıkardığı rezaletlerin efendisi olup da çıkaramadığı günahların kurbanı olan kişi.
 
 
Gerçeklere zulmederek yeni bir geçmiş yaratmak, kendi utanılası geçmişini yalanla karartmak isteyenlerin ayrıcalığıdır.
 
 
Dost gecelerinin ışığı düşman acılarına ümit olsun! Senin hayallerini sabaha erdirecek olan, düşmanlarına yok ettirdiğin gecedir.
 
 
Kaybettikten sonra sevmek, öğrendikten sonra unutmak gibidir. Kaybetmenin hasreti de unutmanın acısı kadar derindir.
 
 
 
Zenginlerin zavallılığına yoksulken ağlayabilen, vicdansızların yüreklerine merhameti getirir.
 
 
 
Kötünün kötüyle iyi olması, insanlığı iyinin iyiyle kötü olmasından daha fazla yaralar.
 
 
 
Kararını vicdandan alan adaletin doğrusu çoktur. Kararını güçten alan adaletin vicdanı yoktur.
( Aforizmalarım başlıklı yazı H.Dönmez tarafından 23.04.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu