KALBİME YAZDIĞIM SON MEKTUP'uma

Sahi, ayrılığın rengini bilen var mı?Bu rengin tonları ne?
Hasret mi,özlem mi,acı mı..
Ben hangisinde avunacağım..
Bu gece sabah olmasın..
yüreğimin çığlığı kulağımı inletirken söylediği tek 
kelime bu:
-''Bu gece sabah olmasın!..''
Bu gece,mehtap yıldızlarına küsecek..güneş inatla doğmaya çalışırken,turuncularından kaçarak,sakladığı en ayrılık 
rengini avucuma bırakacak..Ben ilk kez tanışacağım bu renkle,
Sahi ayrılığın rengini bilen var mı?
Bu rengin tonları ne,gök kuşağında bulamadığım 
başka renk var mı? Ben bu rengi gözlerime hiç boyamamıştım.
Her gece sevgi çalarken kapımı kucağında aşk getirirdi..Bu gece,ayrılık kapımı ilk kez çaldı.Kucağında hüzünleri getirdi.
Ben bu paketi açmak istemiyorum.
''Bu gece son gecemiz''biliyorum..son kez karşılıklı 
oturacağız,son kez sarılacağız..Uykuyu gözlerimize haram ederek son kez yatacağız geceye..
Yine hasrete yolcu ederken dönecek diye değil,el sallarken, yokluğuna bir mendil bırakacağım..ve her gece 
yokluğuyla avunacağım..
Hasret yüreğime atacağı demirle paslanacak..çürüyen
yanlarımla,hasrete tutunacağım.O hiç değişmeyen hüzün konuk olacak gecelerime..
bu son gecemiz..
Veda azı bir diş gibi kapımda..her ısırıkta parça koparacak yüreğimden..Belli etmeyeceğim kederimi,en güzel tebes
sümümle uğurlarken..
Yüreğim gitme derken ,ellerim sonsuzluğa uğurlayacak..ufukta kaybolurken,el salladığım parmaklarım  yokluğunun kuyusuna düşecek..Yüreğim bu son'a isyan ediyor bu gece.
Bu son gecemiz; yüreğimdeki gergefe işlenirken,susturamadığım yüreğim,dilimde suçlu kalacak yüreğime.
Aşkın kaçağında saklanırken;düşünmekten kaçındığım,beynime konuk etmediğim ayrılık, şimdi avuçlarıma sensizliği bırakacak.. Ayları yıllara eklemek ve sensizliğe katlanmak sırtımın borcu olacak..
Şimdi aşksı bakan gözlerin,gecenin ertesinde başka gözlere sunacak sevilerini.. 
saati geldi..gideceksin..
Rotan başka yürekte yön bulacak..benim yönsüzlüğümü unutacaksın..
Sen,Sevilerini çoğaltırken ben sevgiden eksileceğim..aklına gelince 
geçiştireceğin bir anı olup,kovulacağım beyninden,belkide beni 
hatırlamak aklına bile gelmeyecek..
Yüreğime yazdığım son mektubumu ben kendime okuyacağım her gece..duymasanda avunacağım bana emanet ettiğin aşk sözlerinle..
Bu düş,ebedi sürecek benliğimde..Gözyaşlarım uzanamayacak uzaklığına.Ben ummana çevirsem de,yelken açmayacak yüreğin gözlerime.
Hadi git beni düşünme.
Vaatlerin yoktu benim üzerime..hakkım yoktu sende,ben adamıştım ömrümü bilerek.
Bu son gecemiz..
Bu son masamız,son meyimiz..ilk kez mezeler acı,tatsız.Sevgi kokmuyor..Ayrılık sinmiş,buruk bir tat sanki..Dünlerde kalmış,suyunu çekmiş tadı tuzu yok..
Kadehlerin dibine gömülen anılarımız,masal olacak bu gece.. 
Okunup unutulan bir masal.
Kadehte bıraktığın dudak izi öylece kalacak,Unutulmuş masalın 
unutulmuş kahramanı olarak dokunacağım izlerine her gece..
suskun ve gitmelere adaklı; ayrılığı demirleyebilsem yüreğinde,
göndermesem seni..söyleyebilsem hep ellerini tutmak istediğimi..Sensizliğin ne zor olduğunu ,
içimdeki BEN'in üşüdüğünü ve SEN'in çoğalacağını haykırabilsem.Özleminin yıllara ağır geleceğini,
sevdanla kana kana yaşamak istediğimi haykırsam..çığlık çığlık dökse kelimeler..Yıldızları birlikte saymayı,
omzunun güveninde uyanmak istediğimi..sensizliğin canımı kopardığını ,avaz avaz dökse kelimeler yüreğine..
Korkuyorum bu gece sana aşktan söz etmeye..seni mecbur bırakmaya korkuyorum..Sen de aynı düşünce de misin, soramıyorum..
Sus! söyleme..dayanamam seni yolcu etmeye..
Sessiz olsun gidişin,bir veda busesine adarım ben ömrümü.
Veda etme..
sus!..Kalabalığını bırak sadece düşlerime.
Alev alev yanan dudaklarımı öptüğün yerde bırak da git..mahkum et beni o bir kaç damla göz yaşına..tutukla beni ayrılığın zifirisine.. Ayrılığa mahkum et..Gözyaşlarıma bırak son bakışını kelepçe gibi 
Sen,bana öğretmedin ayrılığı..ben öğrenirim bebek saflığında düşe kalka..her anıda izlerini arar büyürüm ayrılığa..Alışırım.
Çok başarılı olamam belki,ama orta halli geçerim sensizliği kendimden.Ayrılık imzalı başarı belgemi,hüzünler,acılar ve hasretin ayakta alkışlar..Her gece hazır kıta bekler aşkım sensizliği..Merak etme beni,her gece gömerim kendimi sensizliğe..yasını tutarım dudak izlerinle.
( Yüreğime Yazdığım Son Mektupsun başlıklı yazı Nesrin Dmrtş tarafından 26.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.