Merhaba 
Ne tür bir yazı olduğuna karar veremedim ne denemede uzmanım ne de makalede bağışlayın ama bir yaşam hikayesi bir gerçek anlatmak istedim.
ATATÜRK
Adını duyduğumda çok küçüktüm.Kimse anlatmasaydı sadece adını bilecektim belki.Farklı gelmişti kulağıma hoş ve ilginç.Annem bahsetti önce."Bir günde bitiremem kızım o bir kahraman bunu bil yeter" dedi.Daha çok merak ettim o zaman.Çatık kaşlı,mavi gözlü,karizmatik duruşu ve dudaklarındaki hüzünle bana bakan bir fotoğrafı vardı.Küçüktüm tabi.İnsan fazla kavrayamıyor.Okula başladığımda öğretmenlerim her ders ondan bahsetti bana.Çok mutlu olurdum adını her duyduğumda hep anneme anlatırdım.Heyecanlanırdım Mustafa Kemal ATATÜRK denildiğinde.Hep bir saygı işareti göstermeye çalışırdım çocukluk.Dilim damağım kururdu onun başarılarını duyduğumda...
Onu nedensiz sevdim hep.Bir keresinde anneme benim adım neden ATATÜRK değil dediğim de olmuştur :)...
Çok farklı.Büyüdükçe o insanın anlamını çözmeye başladım.En çok ileri görüşlülüğü ve masmavi gözleri beni etkilemiştir.Nerden başlasam inanın bilimiyorum.Onu yazmak bile içimi titreten bir şey.Bir Türk genci olarak onun adının her harfi gözümden düşen bir damla yaş inanın.Öyle gurur duyuyorum ki seninle ATAM bak işte yine içime sığmadın bir yerlere seni anlatıyorum.Herkes öyle farklı düşüncelere bürünmüş ki Atam herkes seni kötülemek için elinden geleni yapıyor.Oysa benim kalbimin yarısı senin kalbindeki o güzellikle dolu.Nefes almamı borçlu olduğum sen,beni hep dönemeçlerden kurtardın ATAM.Şu günlerde bunaltıldık.Herkes bir şeyler söylüyor,ama ben korkmuyorum.Çünkü kalbimin her tarafı senin cesurlukların,çocukluğumun sana duyduğu hayranlıkla dolu kahramanım.Bizi izlerken dışardan canın yanıyor biliyorum ama ben senin izinden senin yolundan gidiyorum.Benim başım dik.Emanet ettiğin bayrağa ay yıldızıma hiç ihanet etmedim ATAM.Marşımızı söylerken hala ağlıyorum...
Keşke dedirtiyorlar paşam.Sen gitmeseydin boynumuz bükük olmazdı böyle.Senden herkes korkardı çünkü...Olanları bilmiyorsun ülkemi nasıl bölmeye çalıştıklarını da ATAM.Sana söylemedim.Bize ayyaş dediler senin çocukların bunu kaldıramıyor.Bayramlarımız kutlanmamaya başladı.öyle öfke doluyorum ki Atam senin yaptıklarını görmeyenlere.Çok can yandı Atam.En çok gençliğin canı yanıyor.Senden biri daha yok...İşte biz bu yüzden seni arıyoruz.Senin ve vatanım için kan döksem ne yazar paşam.Ben senin yaptığın hiçbir şeyi ödeyemem.Keşke ATAM olsaydın da kimsenin bize kötü bakmaya bile cesareti olmasaydı.ATATÜRKÇÜLÜK dostlarım sadece ad değildir.Onu taşıyabilmek,sorumluluklarını alabilmektir.O olmasaydı ben yaşıyor olmazdım.Türk olmazdım.Ben ağlamayı seninle öğrendim ATAM.Keşke... 
( Keşke başlıklı yazı Yadigar tarafından 2.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu