Ben hep istedim ki; kimse kimseyi yanlış anlamasın, bencilce düşüncelerle değerlendirmesin, anlayıp dinlemeden yargılamasın.
Olduk olmadık mevzularda alınganlık yapılmasın.
 
Sırf kendi düşüncelerimiz ile yorumlamasak hayatı bir çok şeyi kırıp dökdükden sonra özür dilemenin manası kalmıyor.
Eşimizin, dostumuzun ruhunu çözebilsek neye darılır niye kırılır. Anlamaya çalışsak; daha fazla kırmak için çaba göstermesek ne güzel davranış olur.
Birini yaraladıkdan sonra ne geçer elimize hiç anlamam.

Ben isterdim; önce hal hatır sorulsun ve konu ile ilgili araştırma yapılsın daha sonrası mevzunun sahibine sorulsun ne-nedir..
Açık sözlü olmak ne hoş vasıftır Ey Yüce Rabbim ne hoş duygular ihsan eylemişsin.

Her olayın öncesi ve sonraları vardır ..
Keşke diyeceğimiz yerde iyi ki demenin güzelliğine varabilmek ne mutluluktur.
Çok şey değil bunlar.

Lütfen!!
Birini eleştirirken dikkatli olalım.. dilin kemiği yoktur..anlayıp dinlemeden sanık sandalyesine koymalım.
Aynı duruma bir zaman sonra kendimizde düşebiliriz.

Bazen düşünüyorum da dost seçimlerin ne kıymetlidir, her dost ayrı hazinedir.
Fakat bende dört dörtlük değilim tabi.. bu saydığım hataları ve yanlışları yapmıyor değilim. Sadece dikkat ediyorum kimseyi kırmamak için çünkü benim için gönül almak çok önemlidir.


Düşman kazanmak bir dakika alır
Dostu kazanmak ise hiç öyle kolay değil.

Tüm dostlara sevgilerle...


Not: yazı "kendimce" arşivimden
fotoğraf:kendi gözüm arşivimden



Nazlı Tolun
( Ben İsterim Ki başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 14.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.