Sensizliğin zamanı olur mu hiç? Bir tek sen olursun dünya Durur zaman, durur her şey Tutamam gidişinin matemini Çünkü bedenin olmasa da ruhun benimle ya... Nasıl matem tutarım gidişine? Nasıl matem tutarım inanmadığıma?
Madem ki nefesimsin Madem ki yaşama sebebimsin Sensizliğin zamanı olur mu hiç? Sen benim hem cehennemim, hem cennetimsin Hem meleğim, hem Deccalim Kıyametim sensin Canımdan öte, canım bildiğim
Sensiz değil senli dünyam Yanımda olmasan da, bitmeyecek bu rüyam Sensizliğin zamanı olur mu hiç? Yalnızlığım sevdama katık Aç değil yüreğim sevmelere Çünkü sen varsın Sensizlikte bile sen varsın artık...
Bir dünya yarattım ikimiz için Bir tarafta ben Bir tarafta sensiz sen Bir de kocaman aşk bahçesi İçinde koklayamadığın çiçekler Sensizliğin içinde Bu adam bir ömür bekler...
( Seni Seviyorum başlıklı yazı MehmetFikret tarafından 27.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.