Gitmeyi sevmiyordum. ama senden gitmek o kadar çok hoşuma gitti ki artık sevmedigim herşeyden kolayca gidebiliyorum. şimdi canım ne zaman isterse o zaman evet yada hayır diyebiliyorum.  demem o ki mutlulugumu ebedi tutmak için  çabalıyorum. tek derdim kendimi mutlu etmek. üzülmeyecegim kararlar alıyorum. artık hep sonunda 'ben üzülecekmiyim' diye düşünüyorum. kendime kendim için çok iyi bakıyorum. mesela mutlu olan aglamaz derler. dogru. bende aglamıyorum artık. yüzümden gözyaşı yerine gülümsememin verdigi yorgunluk dökülüyor.artık gülleri de koparmıyorum yolmuyorum dalından. kolay kolay sinirlenmiyorumda. tek sinirimi serçe parmagımı sehpaya çarptıgımda gösteriyorum ama sonra hemen sinirimde geçiyor. adını dost meclisinde anmayı bıraktıgımdan beri çok mutluyum. şimdi hayat artık daha yaşanılası geliyor. gülüyorum hep. anlayacagın çok mu çok mutluyum. Rabbime binlerce şükür ki bu mutlulugumun sonsuz olmasına dua ettirip ,mutlu oluşuma şükrettirdigi için. 
( Gitmek Mutlulukmuş Meger başlıklı yazı donguselkaos tarafından 9.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu