Şehir şehir gezip, kırık dökük eski bir aşkın izlerini arıyordum yol boylarında, belki de bir gün sana rastlarım umuduyla her gezdiğim şehre bir kez daha dönüyordum insanların yüzüne tekrar tekrar dönüp bakıyordum sensindir diye o kadar gözlerimde yer etmişsin ki gördüğüm her yüzü sen sanıyorum sonra büyük bir hayalkırıklığına uğradığımı anlıyorum hiç kimse sen değil, sende hiç kimse değilsin ömrüm aramakla son bulsada bıkmadan... usanmadan... seni arayacağım, belki bir şiirde, belki bir şarkı sözünde saklısın belki bir şehrin en ücra köşesindesin belki de bir deniz kıyısındasın, denizi çok severdin biliyorum... ben seni sevdikçe, yüreğimde sonsuz bir aşkla yaşattıkça bir gün bir yerde kesişecek yollarımız yine eskisi gibi birleşecek ellerimiz ben, bu duaya Amin dedim bir kere...
( Melankoli Bir Sevda başlıklı yazı Melike MELİS tarafından 31.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.