Senin gülüşün kim? Kim bakacak gözlerinin renginde beliriveren umuda? Kim o, dudaklarının en güzel halini alırken bahtını yaşayan?

Senin sığıntın kim? Kim o, sen sevgiye ihtiyaç duyarken kedimsi sığıntılarına yastık olacak olan? Kim o, ellerin bir serçe yüreği gibi bembeyaz titrerken onları tutup ısıtan?

Senin ormanın kim? Kim yuva yapacak benim olan dallara? Kim o, bir sincabın cevizini sakladığı duldaya hırsız olan?

Senin yağmurun kim ? Kiminle ıslanıyorsun tepeden tırnağa; aşkımın bu en yağışlı mevsiminde? Kim o kainatım ıslanırken; beni baştanbaşa kanatan?
( Senin Gülüşün Kim başlıklı yazı boraz tarafından 4.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu