Şairlerimi seviyorum şair Hepsi de perde perde indiriyor güneşin ellerini Hepsi de şeker gibi sözleri var Hepsi de sevdiklerim Peki onlar da beni sever mi?...
Çok seviyorum şairlerimi Bazen hüznün renkleri boyanıyorm paftalarımda Bazen çingenenin allı pullu renklerine boyanıyorum sevinçten Ne de güzel kokarlar bilir misin şair?... Bilir misin onlar ana baba gibi bazen Bazen de ölen yavru kuşlar gibi masum...
Çok seviyorum şairlerimi Nişan takarlar gibi birbirlerine Bazı hayalperestleri daha güzel Bazıları galata kulesine benzer Bazıları Nemruta Bazıları Düdene Bazıları baltaya bir sap Bazıları yerden birmiş bir çöp Bazıları saltçı gitmiş Bazıları üstadların izinden kalmış Kimisi balık, kimisi, tundra Kimisi mevsimlikler bilinmez...
Onlar şairlerim Kimisi yanık sesli şiirden yoksun Kimisi candan gelen bir flemenko gitar Kimisi de duygunun en altı Diyezin bemolü Portrelerin Do’su İnce do’su kimisi...
Bazıları aşk bazıları acı Kimisi de kötü kokar bilmezsin Ama hepside benimdi en gerçeği Hepsi de parsel parsel Turuncu, pembe, yeşil, sarı, kırmızı, mor Ama en çok maviydi...
AŞK MAVİSİ...
Ve işte belli değil mi?...
Seviyorum şairlerimi...
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
( Şairlerimi Seviyorum... başlıklı yazı £FT€L¥@ tarafından 6.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.