Geldim yine kapına yine sana muhtacım Düzenli içmesem de ilaçlarım tükendi Yürümek zulüm oldu azalmaz oldu acım Ben inat o inattı hastalık beni yendi Solumda atan saat stres diyor doktor bey Gülmek bilmeyen surat stres diyor doktor bey.
Çığlıkları içmişim olsa da lime lime Anonim tebessümler inan üstüme yüktür Eskiden fark etmezdim acıyorum kendime Ufaldım önlerinde derdim benden büyüktür Gıcırdayan dişlerim stres diyor doktor bey Dağ misali işlerim stres diyor doktor bey.
Gökyüzünü kalbinden vuruyorum her gece Gözyaşımla beraber yıldızlar dökülüyor Bilmiyorum dünyada çile miyim sadece Rüzgâr buse kondursa saçlarım sökülüyor Başımdaki tellerim stres diyor doktor bey Duadaki ellerim stres diyor doktor bey.
Ölüm parmaklı gölge dolaşır üzerimde Her taraf aydınlıkken güneşe muhtaç kaldım Karıncalar dolaşır otururken derimde Doymak bilmedi ruhum ziyafette aç kaldım Takıldığım tüm taşlar stres diyor doktor bey Önüme geçen başlar stres diyor doktor bey.
Adım kalır mı bilmem bitmeyen cümlelerde Haykırır mı yarın da imlası bozuk sesim Parçalanmış hayalim görünür mü her yerde Bunlar da hep aklımda duyulur mu nefesim? Okşadığım çiçekler stres diyor doktor bey Beynimdeki gerçekler stres diyor doktor bey.
Biliyorum acımak yakışmıyor halime Bazen düşünüyorum kaçılır mı hiç yoktan Her şey üstüme gelir bakmadan mecalime Artık gücüm kalmadı pes etmişim ben çoktan Cebimdeki cüzdanım stres diyor doktor bey Sağım solum her yanım stres diyor doktor bey.
Yetişemem hayata boyumun üzerinde Dünya mı bana gıcık ben mi biraz deliyim Pansuman fayda etmez yaralarım derinde Kader kılıcı vurdu oldukça zedeliyim Uyku bilmeyen gözüm stres diyor doktor bey Dize dize her sözüm stres diyor doktor bey.
( Doktor Bey başlıklı yazı Afet Kırat tarafından 3.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.