HAYALLER ANGARYALARDA

Gönül havasını aldı ömürden.Nerden baksan hayallerle,umutlar la geçer yıllar. Birde bakmışsın elde ayakta nasırlar...Anlatılsa yaşamın ne olduğu baştan,vazgeçen çok olurdu dünya’ya gelmekten !! Böylece hiç bulaşılmazdı yaşamaya.. Borcumuz da olmazdı hesabı verilecek hiç olmazsa...

Ama madem ki geldik istesek te istemesek te bir kere kahpe dünya’ya..Sar sarabildiğin kadar,sev sevebildiğin kadar.. Çatılmasın kaşlar ! Asılmasın surat..Takılmasın kafaya hiçbir şey..Yetmesin isterse bu dünya ..Paşa gönlü bilir. Aldırmamak,telaşlanmamak lazım yaşamın yaş ortalamasına..Binlerce yıl yaşanacak yıllarda ne dünyalar var !!!

Hazır olunmalı sevdanın,iyi insan olmanın çektireceklerine.. Asla isyan ve itiraz etmeden kaderin vereceklerine..Kronometre ara sıra sıfırı gösterse de; emaneti istese de sahibi!’!! Yaşarken yok nasılsa ölüm.. Hayaller angarya olsa da !!!

Ufuktan sahile uzanmış yakamozlar..Sanki toprağın ayaklarına uzanmış öpüyor kumsalda. Çılgın ve acımasızca anıları yeniliyor denizde dalgalar.. Gönüller ve sevgi Allah!ın lütfu,hiç zincirlere vurulur mu ?Bir bakışın,bir gülüşün şartı,yaşı başı zamanı olur mu ?

Korkma hayattan ve yaşamaktan doyasıya. Ne verirse versin gönüller ölecek deği ya !Korkma sevdadan ;iyilik,güzellik ve sevgiler bitecek değil ya !! İsyan etme yaradana herşeyin bir nedeni var .. Hesap soracak değil ya !!!

Varsın nasıl geçerse geçsin.. Söyler anlatırız..Bir defa avuç açıp dilenip beklemedik ki..Varsın ömürler,yıllar tükensin..Kimseden bir nefes istemedik ki..Düşlerle beraber yaşadık ömür boyu.. Süsledik en güzel sevdalarla ve insan sevgisiyle.. Hep verdik !! Acıdan başka ne aldık ki ?

Olan oldu yıllarca..Artık hesabı kapattı gönül..Umudun ve düşlerin kimselere sözü yoktur.. Kimseden alacağımız da yok, eyvallahımız da !!!Buyursun gelsin bizden almak isteyen.. Bizde neler yok ki ?

Roller baştan ezberletilmiş.. Gülerek oynar biçareler .. Ama düşün bakalım hiç ezbere yaşanır mı sevdalar ?
( Hayaller Angaryalarda başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 13.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu