Vefâsız ellere düşen Öksüz sevdasını yüreğinin kucağında Sessiz-sedâsız gurbet türküleriyle avutan Pembe düşlerini karanlığın kanatlarında Sonsuzluğa hibe eden Anasının gül kokulu sıcacık sinesinden Sessizce çekip, kopartılan Ağıt yakan soğuk odalarda Yaradan'ına sığınan Telli duvaklı Elleri kınalı Bir gurbet geliniyim ben...
Îdamlık geceye damla damla Gözyaşı döküp, bıçak kesiği ruhunu eriten Çıldıran vuslatı nemli şafaklarda Lime lime bağrından söküp,atan Çığlık çığlığa susan saatlerde Boynuna ecnebi urganı takan Sığınaksız yollarda Pâre pâre ciğerini kanatan Sözleri yamalı Bağrı alyazmalı Bir gurbet geliniyim ben...
Hasreti yüreğine umut umut ekip Koşuşturan yıllarla yeniden barışan Vatan özlemiyle yanıp kavrulurken Çoluk-çocuğa karışan Sillesine dost şamarı yese de Başı dimdik ayakta durmaya çalışan Bu sevda limanından Jilet kesiği yaralarla demir alıp, hayatla yarışan Ayağı çarıklı Anne yürekli Bir gurbet geliniyim ben..
Gurbetin hayalperest nü'sünü Vatanının ay-yıldızlı bayrağıyla donatan Us'unu linç eden kilise çanlarının sesini Yüreğine ektiği ezân sesiyle dağıtan Semâya uzandıkça avuçlarındaki dualar Kana kana huşû şarabı içen Göğsü kabara kabara Türklüğüyle gurur duyan Cengâver nefesli Vatan sesli Bir gurbet geliniyim ben...
Sırılsıklam hatıralar özüne şavkıdıkça Buruk tebessümle çağlayan Tek sırdaşı çocukluğunun düşyıldızlarından Gözbebeklerine ışık çalan Tininin kangrenliğini Köpük köpük taşan vatan aşkıyla yıkayan Âhiret yolculuğuna baba toprağında Uğurlanmak isteyen Yüreği al nakışlı Memleket b'akışlı Bir gurbet geliniyim ben...
// En büyük mutluluğum izin zamanı geldiğinde özlemlerimi koluma takıp,
yüreğimdeki en büyük aşk'a, vatanıma (cennetime) koşmaktır..//
ŞEHRAZAT
(HASRETE BOYANDIĞIM AN(I)LAR'DAN) GÜNEŞLİ BİR EKİMLE RÜZGÂRLI BİR KASIM AKŞAMINDA YÜREĞİMDEN DÖKÜLENLER
( Benim Adım Gurbet Gelini başlıklı yazı Şehrazat tarafından 7.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.