***** İnsanların iltifat adına birbirlerine; kuru yemiş muamelesi yapması çok entrasan ya !!" Fıstığım… Fındık gibisin !!".. Farkında değiller ama kabuklarının.. Belki de ayıklanmış türdendir !!

 


***** Hani güreşte,arkadan dolanıp mindere yatırınca puan alınıyor ya ; artık arkadan güreş ve oyunlar moda oldu !!



***** İnsanlar işi bitince her ne ise kaldırıp atarlar ya ; ben de tersine .. Bir depo kiraladım, biriktiriyorum !!! Çöp adamlar deposu !!!!! )



***** Şu köprü geçerken dayı olma meselesi var ya .. Hep takmışımdır bu söze... Ya adam baştan bu yana hep dayı ise ne olacak ??? 



***** Son zamanlarda köprü yapımları arttı .. Memleketteki dayı eksikliğini gidermek için mi acaba ?



***** Adama bak ya ne kadar başına buyruk !!! Ne olacak buyruk verecek kimse bulamayınca mecbur kalmıştır!!!



***** Küskünler bayramlarda barışırlar ya ; bazıları bayramlarda küsüyorlar nedense !! 



***** Kontrollu,tedbirli,düşünerek yaşamak ne zor.. Ağlasam : " Erkek ağlarmı..Ne derdi varki ?", kahkaha atsam :" Kafayı yemiş !! "; nara atsam :"Sarhoş.Kafayı bulmuş !!", konuşsam tenkit vari : " Ukala ne olacak !!"; kuytu bir yerde işesem sıkışınca :" Terbiyesiz!! " diyecekler !!! Ulan yok mu bunları doyasıya yapacağım bir yer ?



***** Yiğit, delikanlı isen çıksana meydana.. Bağırsın cazgır " yiğit çıktı meydana.." diyerek yalandan yere !!!



***** Ben harikayım. Sen muhteşemsin. O harikulade !!! Herkes kendince emsalsiz ,benzersiz , abide sanki !!! O  halde; dırdıra ne gerek var bu değişmez kural karşısında .. Saygıyla eğilelim ya !!!!



*****" Akşam oldu hüzünlendim ben yine .. " Sen yine iyisin be... Ben her zaman hüzünlüyüm ve hasretim ya gözlere ..



***** Bir kez alışmaya görün serkeşliğe; ilerisinde ser bile kalmaz !!!



***** Kıskançlığın tarihçesi hakkında bir bilgim olmamakla beraber; bu konuda en şanslı çiftin Adem ile Havva olduğu kesindir !!



***** Gün geçtikçe;organ yer değişikliği nakilleri artmakta !!! Kiminin ağzı *ötünde ;kiminin ise *ötü ağzında !!! Ulan biriyle konuşurken arkanı dönmek niye ki ; Allah herşeyi yerli yerinde yaratmışken !!!! 



***** Düştük elden ayaktan diye o kadar gelme üstüme !! Ne olur ne olmaz sonra çıkar foyam meydana !!! 

( Heybemdeki Tilkinin Geyikleri başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 16.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu