----- Sen nefsini yenebiliyorsan ; cihan pehlivanısındır !!!*


----   "KURBAN OLURUM !!!!"..... Yaşamınızın her anını birisine veya birilerine adamak, " sana kurban olurum !!" diyebilmek ne muhteşem bir duygu ve haslettir !!


----   Sever de nefret edersiniz de...Takdir kişinindir, gem vurulamaz ki !!! Hepsine eyvallah demeyi öğrenmeliyiz !!!


----   Nefreti de en az sevgi kadar kişinin hakkı olarak görmelisiniz!!!


----   Sadece akıllı olmakla meseleleri çözmek mümkün olmayabilir. Aklınıza hislerinizi ve ruhunuzuda ilave edebilir ve öyle bir hayat hamuru yoğurabilirseniz; keşkeleriniz en asgari düzeye inecektir !!


----  Arkadaşlarınızı akıllılardan seçiniz ; tabiki aklınız varsa !!! O takdirde sizde nasiplenirsiniz !!! (


----Yasakları yaşamak değil, düşünmek bile ihanettir !!! (


----Sevmediğiniz kişi sizden nefret ediyor ise ; en büyük cezayı her gün eriyerek çekecektir. Çünkü en büyük ceza nefrettir !!!


----İki yakınınızın aralarındaki sorunlarında asla taraf olmayınız !!! 


----Etrafımızı gözlemledikçe, olaylara kayıtsız kalmadıkça yaşadıklarımızda AH 'lar ,VAH'ların gittikçe artar olması kaçınılmazdır !!! 


----Kurnazlığın, her fiile kılıf uydurmanın akıllılıkla ilişkisi yoktur !!!


----Küçücük deyip geçtiğiniz, ama tekraren nükseden kabahat ve kusurlar üzerinde durulmazsa; müzminleşerek suça dönüşeceklerdir !!! 


----Herkez ; kendi saadetinin,mutluluğunun ve başarısının en yakın müsebbidir. O yoldaki çaba ve becerilerini şans faktörüne bağlamak akıl dışıdır..


----Madden güçlü olma özelliğinden gayri pek başka hasletlere sahip olmayanlar; bu özelliğini örf ve ananeleri hiçe sayarak ta tatmin yolunu seçebilmektedirler !!! 


----Senarist belli.. Senaryo belli... Perde açıldı, oyunda roller oynanmaya devam edilmekte..Kimbilir ne zamandır son perde ve kapanış !!


----Bunalmak; sıkıntılara gark olmak hayatın sonu değildir asla ..Pes etmeden üstüne giderseniz ,netice itibariyle daha güçlü kazanımlarınız olacaktır !!!


----Öğünlük değil ömürlük seveceksin  !!! İştahsızlaşmadan,bıkmadan ve hep şükrederek beş vakit

( Yaşam Heybemde Birikenler --- 2 ---- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 16.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu