iç içe geçmiş kilitli taş..arasında kalan canlar ölüm çaresizce..
okka , divit, mürekkep, iki kağıt arasında bi makas kurumamış aşkk...
dağınık masa, bandın arkasına gizlenmiş resim...sen..
kapı sürgüsü altında ezilen toz.. oda bi cann..anla..:(
sayfalarca öykü ..buruşturulmuş kağıtlar.. kulağıma çalınan nağmeler........
bi hasırın yanında iki tabure.. üzerinde küllük.. kafamda düşünceler heyyy...

cüzdanımda bir yeşillik.. kalbime ne oluyor ? üzgün orman yangınları her yer ateş...
gökyüzü ,güneş, bulut ,yağmur, ateş ,su ,hayat, ölüm....ben
ruhla ruhsuz ,vicdanla vicdansız ,aşkla aşksız ,sevgi ile yalnız......:(
bir mektup uğruna yaktığım ağaçlar ...içime çektiğim nefes ..karışık!
karışık dondurma,parkta yalnız bi kalp...salıncak neden boş ?.... anlamsız
sevgi, aşk ve ben=sen=sen=yoksun=yokum=uzay....boşluk....yalnızlık

flütün piyanoyla aşkı davulun kıskançlığı sonuç ...alkışş
elif=ondan başkasının olmaması gizlendi=elif
bi klavye, bir el, bi ekran.. eli görmek onu yaşamak ya da unutmak...off
saklı cennet ,çıkmak yasak.. elmayı yemek ..tard edilmek.....gözyaşı
güvercinler yem.. minare gölgesi aşk ..her çeşidi.....acı..her zaman aranılan..
ben anlam.. kaybolmuşluk kuyu.. yaşam hayata bağlanmış ip...
beni ben anlarım ..sadece ben....
( Ölesi(ne)ye başlıklı yazı Kuşdili tarafından 7.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu