Bir yerinden başladı kabuk tutan anılar. kanadı hoyrat gezinmelerin kıyı boylarında Kızgın demirin dağladığı yaralar.
Balyoz vurulan mısralar çoğaldı dev gibi suskularda Gecenin nabzı attı benden çoktan geçmiş bakışlarda. Düş saatlerine misafirdi gözlerin çıra alevinde yanıp kavrulan seninle bir gül olup beni ayakta tutan...
Kuş konmaz boşlukların içinde Benim ağzımdan konuşur muhalif bir rüzgar yırtıcı bir kuş olup konar dalıma koparır hüznümün yakasından çiçeği...
Kaç şiire oturdun bilemezsin? Kaç kez kucağında dinlendi tüm sevinçlerim. Zamansız bahçemde dolaştı kaç kez kırlangıç kuşları şefkati...
Bin çiçek açar bakışların hadi koş .. devir ormanları. Sana gün giyindim sevebilme ihtimaline karşı.
Çiğ olup yağ üstüme aşk soluğum gölgenin yolunda,gölgenin kolunda kanar umudum.
Şehir kaçağı çocuksun yazgımın avucunda ağlayan İçimi çektikçe dile geliyor denizlere ad olan gün ışığı dalgalar...
Hadi sözden başka rahmi olmayan dilin asi çocuğu çık gel özledim seni. Buralar sensiz çok ısssız...Büyüyor bir yumruk gibi hasretin içimde. Akasyanın tutkulu özlemi dinlendirilmiş dağların ötesinde...Dokunamasam da ellerine, kırık aşk tayfında anılar...Dilsizliğimi dolaştırma kısa pantolonlu yüklemin cebinde. Kimsesiz kıyılarda ayak seslerin...Söz; Dünyanın bütün çocuklarının gülüşünü vereceğim yüreğine. Baharlık elbiseler dikeceğim tüm o çocuklara ellerimle...Çaresiz bir bayrağın yıldızında düşmek istemiyorum boşluğa...Gökyüzünde dalgalanmalı hoyrat mesafeler gururla... Direnç tohumları ekmeliyim toprağına doya doya...
( Kırlangıcım Kül Sevinci başlıklı yazı ferda'ca tarafından 5.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.