((Geldi geçti ne vezirler
Şimdi moda
Yediği porselen tabağa
pisleyen reziller
onlar da giderler
nasılsa var artık
plastik servisler !!! ))


**Arkanızdan gelen kimse yoksa; ÖNDE GİDEN olamazsınız asla !!! 

**Lale devri topluma mal olmuştur. Bu devir çeşitli şekillerde teşbih olarak kullanılmaktadır . Onun için; kimse LALE DEVRİ GEÇTİ diyemez !!!

**Bu gün takmadığınız ve rest çektiklerinize ; yarın muhtaç hale gelirseniz diz çökmek zorunda kalırsınız !!! 

***Toplumca kabul görmüş kural ve kaideler varken; siz kendinizce kural koyarsanız adınız başka olur !!!

***Saygısı olmayanların; sevgileri aldatmaca ve sahtedir !! 

***Riyakarlık,ihanet ve sahtekarlıklardan korkmayın. İşte onlar size iyiyi,ahlaklı dürüst ve namusluları öğreteceklerdir !!! 

***Hiç olmaz dediğiniz şeyler bir bakmışsınız oluvermiş; olur dediğiniz şeyler ise bir bakmışsınız kayıp gidivermiş ! İşte hayat !!!

*****Sorunları yüz yüze, ürkmeden delikanlıca halletme yolundakiler; neticesi ne olursa olsun onurlu,şerefli, takdire şayan kimselerdir !!! 

*****Bir meselenin hallinde tehdit ve şantaja baş vurma eylemi; korkaklığın,adliğin ve şerefsizliğin daniskasıdır 

**Sahilin kuru ve ıslak kumlarına ; oklu kalpler içinde yazılan o isimler ; azgın dalgaların sahili her dövüşünde silinip gideceklerdir !!!

**Kimseyi avuçlarınızda tutamazsınız !!!! Kayıp gidecektir eninde sonunda !!!

***Şu veya bu !! Layık olduğuna ve layık olduğu yere gider insan nihayetinde !!

***Her ayrılık öncesi;doğum sancıları çekilir !!! Doğumdan sonrası her şey yoluna girecektir !!

****Karşınızdakileri ; kırmamak, üzmemek adına dolmasına izin verdiğiniz hoşgörü bardağınızın bir gün son damlada taşması ve sizi boğması kaçınılmazdır !!!

****Ölüp gitmek kolay da ; her gün ölü gibi yaşamak yok mu !!!

****" SİL BAŞTAN !!!".. Zor iş be.. Sadece lakırdı !! O kadar yaşanmışlıkları silecek silgiyi nereden bulacaksın ki ...Hadi buldun diyelim; o zaman da yazarsın müsvedde kağıtlara, kırık uçlu kalemlerle !!!

****Mehil suresi yoktur sevdaların !!! Ya seversin ölümüne, ölene kadar; ya da çeker gidersin eyvallahsız o kadar !!! 

****Aşırı sevgi ve ilgide yüzmesini beceremezsen; boğulursun !!! 

****Hiç çekip gitmemişsin gibi; hadi gel, dön artık demek bestekarların işgüzarlığıdır.!!! 

*****Önde ve gözde olan kadını; eşleri taşımakta zorlanırlar !!

*****Güzel,harikulade,becerikli,şuh,baştan çıkarıcı ve önde olabilirsiniz. Ancak; bütün bu özellikler ahlaken mazbutsanız anlam kazanır ve değer kazanır !!

*****Birinin hayatında her şey veya her şeyi olmaya kalkmayın !!! " Her şeyimsin !!" derse de asla aldanmayınız !!! Çünkü; kişi sadece bir rol oynayabilir hakkı ile !!!! Diğerleri için makyaj ve maske gerekir !!!!!

*****Sırtınızda taşıdığınız insan müsveddesi molozları; cesur ve gaddar davranıp bir çöp dağına bırakmadıkça sıradan bir hamal olarak kalırsınız !!! 

*****Aileniz dışında ; hiç kimsenin yaşam tarzlarının sorumluluğunu yüklenmeyiniz !!! 

*****Yaşlıların; gençlerle tam mutabakat içinde olmaları çok müşküldür. !!!

*****Yaşamaktan ziyade, avuntular da olmak enayiliktir !!!

*****PARA denilen meret ; en çelimsiz ,zavallı insanı bile güçlü kılar !!! 






****Arkadaşlıklarda maddi ve sosyal statü dengede değilse ; uzun ömürlü olmasını beklemeyiniz !!!! 

****Boş yere başkalarının huzurunu bozmak için entrika çevirenlerin sonu hüsrandır !! 

****Söylemek istediğiniz onlarca şey boğazınızda düğümleniyorsa ruhsal felaket yakındır !!!! 


****Ayrılıkların da sevdanın; sonradan pişmanlıktan dönülse de,eski tadı kalmaz !!!! 

****Bir işi kerhen yapıyorsanız ; keyif alamazsınız !

****İftira atmak en rezil,adi,şerefsiz,aşağılık davranıştır



****Yürekler ne yaslar yaşar boğulurcasına !!! Ama yaradan uzatır elini, yeniden doğarcasına !!! 

****Yaşanılan sevdalar en ufak bir yanlışlıkta deforme olmaya mahkumdur !

****Terk kararı alanlar; her türlü bahane yaratıp kullanırlar !! (

****Onur , gururun önünde olmalıdır !!! 








( Yaşam Heybemde Birikenler --13 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 8.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.