Günyüzü görmeye hevesli gözlerime gece karası hüzünler sirayet ettikçe, Şerefine yeminler içtim damardan şiir şiir İhtimaller devşirirken yüreğim Aşka nûn cesaretle Mısra dilinde naif Kendi sesimde gaiptim…
Bütün yanılgıları örtbas etmeyen geceye yüz sürdükçe Uzaklaştık güneşten Nefesleri yamalayıp avuç çizgilerinde Korkuları gözaltına işledik Mor tebessümlerle…
Sırların susuzluğunda eridik Ateşe verip aklımızın sığlıklarını Dudaklarımızda inzivaya çektik sahte sevinç mimiklerini Başı dumanlı dağlarda binlerce yol aldık Binlerce ç/ağladık Hüznün topal suskunluğunda…
Ağır umutlar edindik Geriye dönerek Mağlup kanatlarımıza uçmayı öğretmeye meyilli Zamanın o kalın çizgisine gömülü kırgınlıkların ezikliğiyle Ölürmüşçesine kaldırıp kirpikleri Yaşamaklar edindik İçe dönük bilgece…
Düş eviydi oysa zihnin fikir cambazı Dört eşit parçaya bölünmüş yüreğimize gölgesini düşüren İkrarına düştüğümüz özümüzün közünde...
/Korku karası sayıklamaların çığlığında Dualar oynaşıyor dudaklarımda Nazlı bir gelin kaygısıyla tedirgin ünlemler tetikte Bilincin dili kurşunlandıkça bıkkınlık can çekişmekte…/
Kimliğimizi ele verirken tekdüze yalnızlıklar İncelikli bir telaşın kıyısından Dökülüyor damlalar İnceden gezinip kirpik aralığından Ten içtenliğine sığınıyordu Usulca Öylesine…
/Ağzımın acı ayazı iliklerimi yaktıkça Avuçlarımı öptüm yamalı nefeslerle Esrik ve titrek düşüncelerle Parçalanan umutların kekeme çağrısında…
Ağzımda onlarca imge ürperirken Alnımda ömür eriten koca bir yazgı kaskatı kesilmişti Buz gülücüklerle… Derinleşen çizgilerinde üşüyorken yüreğim Üşüdükçe dilsizleşiyor yurtsuz söylencelerim Esmerleşiyor dağ sularım Kayboluyorum sonra Bulamıyor kimseler büyüdükçe küçülen adımlarımı/
( Aşka Nûn/bitimsiz Tavaf başlıklı yazı Hazal Karadağ tarafından 24.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.