1 Yaşam Heybemden Karışık --10---


Açıp kanatlarımı 
metrelerce
simsiyah...
zifiri karanlıklar
yaratmalıyım !!!!

Ayıplar
fahişe gecelerde
bir bir
gömülsünler
utanmasınlar

******


Bu hayat senin
acın,kederin
belki bazen
sevinçlerin
senin işte
hepsi senin !

   *****

Şöyle yazamadım
dört dörtlük
şiirler 
aşklar gibi
kaldı hep
yarım yamalak !!!

******

Senin tercihin böyle yaşamak
Ne yazdım , ne çizdim yolunu
akıp gittin avucumdan
Ne haddime acına karışmak !!

 ******



===== Tutamayacağınız hiç bir şey için yemin etmeyiniz !!
===== Ederi olmayanlar için koşup ta; merhamet dolu yüreğinizi yormayınız !!! 
===== Karşınızdakine kendiniz için önemli biri olduğunu belli ederseniz; uzun bir engelli koşuya hazırlanmalısınız !!
===== Dikeceksin; dikenin dikenine de... Hem de dikine dikine; dibine dibine ...Neme lazımcılık yakışmaz.. Demeyesin asla bana ne !!!

===== Açın börekler, sürün fırına çörekler !!! Açtı çörek otları mer'a da... Afiyet olsun komşular !
===== " Tüketicilerin,annelerine sevgililerinden daha çok hediye aldıkları tesbit edilmiştir. Son üç yıldır mayıs ayı ciroları; şubata % 25 fark atıyor !!".. (BASINDAN) .. Doğrudur elbette;!!!! Annelere sadece bu gün hediye alanlar; sevgililerine her gün hediye alıyorlardır da ondan !!!! 
===== " Bu son fasıldır ey ömrüm nasıl geçersen geç !!"... Yok öyle yağma !!! Sıra bende artık !!! Ben nasıl istersem öyle geçecek !!! 
===== " Cihana bir daha gelmek hayal edilse bile ...."... Hayal değil benim ki...Geleceğim !! Ali kıran, baş yaran olacağım !!! Ve dize getireceğim !!! 
===== " Kömür gibi yanıyorum of of !!! " ..Anırıp duruyor kadın .. Adı şarkı !!! Atın delikanlı oradan bir kürek daha linyit.. Kömür gibi olsun be !!!

===== Hangi kayığa binsen batırırsın... Senin layık olduğun İmamın kayığı !!! 
===== Artık yeniden başlamak çok geç; müşkül geçmişi silmek ; yarım yamalak yaşamaksa enayilik !!!
===== Derin; çok derin de gözlerin..Dipleri masmavi denizlerin !!!
( Yaşam Heybemden Karışık --10--- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 12.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.