Sabahımdaki tüm doğuşlara ithafen Ey şiirim Kırgın kırgın kalma aklımda... Bakma bana Aşık olurcasına...
-----------------------------
Köhne bir sabah arkası Yılgın bir deniz sessizliği Hayalleri saçılmış bira şişeleri Tokatlanmış bir Monna Rossa Ve yerlerde dolaşan kan izleri
Gün gelecek "biz"den kalan Bu saçmalar olacak... Gözlerimizin bebeğine düşen Ayrılık iniltileri Ve yazamayacağım yine biliyorum Bu hallerde yazılır mı ki hiç?... Dünya dönüyor Başım dönüyor Nasıl yazabileyim ki hiç?...
----------------------
Sabahımdaki tüm doğuşlara ithafen Ey şiirim Kırgın kırgın kalma aklımda... Bakma bana Aşık olurcasına...
-----------------------
Zaman gelir Ellerime saklanır tüm düşler Gelirsen bana bir gün Sana da veririm elbet Ve o zaman kutsal duygular adına Sen ben olurcasına Manzara resmi seyreden şiir Elinde bir kadeh sevinçle Tebessüm eder kırılırcasına...
Gök-yüzünde sarılırım sana Ay nakşeder bir daha aşkı Yazamam bir daha Ben dönüyorum Sen dönüyorsun Nasıl yazabiliim ki?...
-------------------
Sabahımdaki tüm doğuşlara ithafen Ey şiirim Kırgın kırgın kalma aklımda... Bakma bana Aşık olurcasına...
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
( Ey Şiirim... başlıklı yazı £FT€L¥@ tarafından 21.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.