Ahmet AYAZ
Gaziantep Güneş
Gazetesi 01.07.2014
………………………………………………………
Siyasetin cilvesine bakın; Bir zamanlar Türk milliyetçiliği yapanları kınayıp ayıplayanlar şimdi faşizme köle olmuşlar ve Kürt Milliyetçiliği yapıyorlar. Kendi öz yurdumda Türküm demeye utanır hale gelirken, bir çok akıl fukarası milletler Kürtçülük yapıyorlar. İnşallah ülkeyi bölüp parçalayalar da hanyayı konyayı göreler. Bunlara nasıl sesleneceğimi bilemiyorm.
Kendimi bildiğim gündenberi yaşlıya, çocuğa ve hanımlara yardım etmeyi çok severim. Azınlıklara da saygı duyar gerekli yardımı yapmaktan çok mutlu olurum. Fakat T.C. Hükümetinin tanıdığı haklarla devletin en üst kademesine kadar çıkıpta, bir kaşık suda fırrtına çıkartanlarada gerekli cezanın verilmesinden yana olduğumu hiçbir kimseden saklayamam. Çünkü “Doğruyu söylemeyenler dilsiz bir şeytandırlar” hadis ile belirlenmiş bir sözdür.
Selahattin Demirtaş diyor ki; Şimdiiye kadar ülkeyi hep Türk Cumhurbaşkanları yönetti.. Biraz da Kürt cumhurbaşkanı yönetsin. San ki İsmet İNÖNÜ, Cemal GÜRSEL ve Turgut ÖZAL Kürt değiller. Neymiş de, sözü edilen zat’ı muhteremler ben Kürtüm dememişler. Sanki Türk cumhurbaşkanları ben Türküm diye bağırıyorladı. Bunlar doğuda öğretmeni kurşunlar, ondan sonra da okul isterler. Bunun gibi niceleri vardır. Benim okuduğum okulda okuyacaksın, benim için tanınan bütün haklardan yararlanacaksın, daha sonrada biz azınlıktayız, biz hor görülüyoruz diyeceksin. Hor görülen milletler değil, kendini bilmeyen fertlerdir. Eğer siz kendinizi hor görüyorsanız ona da hiç kimsenin bir şey demeye hakkı zaten yoktur.
Bir avuç kendini bilmezlerin şamatalarına uyup, onlara alkış tutan akıl fukaraları, kendilerini ileri görüşlü sanarak anarşiyi alkışlamakla, ne kendileri bir şeyler kazanırlar, ne de ülkeye kazandırırlar. Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Paşanıın bir sözü var. Sözü aynen alıyorum. “ Bu ülkeyi dalkavuklar kötüye sürüklerler. Eğer onlar olmasaydı memleket için daha güzel şeyler yapabilirdim” diyor, Atatürk. Her ne hikmet ise günümüzde de aynı dalkavuklar mevcuttur. Bunlar zil zurna sarhoşlardır. Kendileri çalıp, kendileri oynuyorlardır. Elbette bunların saflarına katılan köçekler de mevcuttur. Bunu herkes görüyor ve biliyordur.
Şunu söylemem gerekir. Gerekse esnafın içinde bir iş yeri kurmuş, gerekse yüksek tahsil yaparak belli bir makamda oturan Kürt kardeşlerimiz, T.C. Hükümetinin bölünmez bütünlüğünü korumaya çalışırken, medeniyeti bölücülükte arayan bazı Türkler, Kürt milliyetçiliği yapmaktadırlar. Bütün doğu illerimizde olduğu gibi Halfetide Türkmenler ve Arapların eletrik su parasını ödediğini, kürtlerin ödemediğini sağır sultanlar bile duymuştur. Buna reğmen bizim kavanoz kafalılar Kürtlere haksızlık olduğunu söylerler. Bu ülke insanlarına yazık oluyor. Ülkede huzur ve güveni bozmaya hiçbir kimsenin hakkı yoktur .
Beni en çok üzen, Ulu önderimiz Gazi Mustafa kemal ATATÜRK’ün kurduğu cumhuriyet sayesinde en kutsal makamlara oturupta, sonra da Cumhuriyet düşmanı olanlardır. Saygıdeğer dostlarım, sohbet köşemde her zaman buluşalım diyorum. Hoşça ve dostça kalınız. En güzel ve mutluluk dolu günler hepimizin olsun…