Ömrü geçen yıllardan tek tek hesap alınca Ziyanı soruyorken dönen sözde ar olmuş. Görenler uyanınca; kör uykuya dalınca Beyanı duruyorken yanan közde har olmuş.
Öyle bir har olmuş ki hayal vurmuş dumanda Kah çıkmış gökyüzüne kah yürümüş içerek O yandıkça durmadan yanmaktaymış zamanda Geçmişten geleceğe ah sürümüş seçerek .
Seçmiş sürümüş ama niyete niyet edip Üç kurşunluk silahtan geceler kaçıvermiş Ateşi suda boğan meziyeti seyredip Döktüğü her eyvvahtan heceler kaçıvermiş
Bir kaçış ki düz topuk ve de üryan ayaklar Günlere kar indiren dünlere yana yana Bilinmez gün doğmadan gece mi günü aklar Sonu çıkmaz sokağa dönen yollar bir yana.
Dönen yollar bir yana dönüp duran bir dünya Bir de alnına çalmış, çıkmaz kömür karası Bir tutanak bir zabıt boyna takılmış künye Haykırmış tüm cihana herkesin maskarası...
( Maskara başlıklı yazı Şiirle.ŞAİRİ tarafından 10.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.