Yalnız bir gölgenin yokluğu peşimde Rüzgârda sızı, yollarda izim Isıtmıyor avuçlarımı güneş Mor düşünüşlerin içinde Kimsesizim.
Özümün aynalarında mağrur sevda bakışı Özlemin sularında yüzerken küllerim Dalgalar içli bir sarılışla kıyılarımı yalıyor Kor alevlerin ortasında Sensizim.
Aşkın belleği yorgun anların isyanında Güle öfkemin sureti düşer her sabah Uğultulu bir kıyımda yüreğim Zor savruluşların ufkunda Beklemekteyim.
Mecburi istikametlerin tadilatlı şehirlerinde Elde var hüznü dinliyorum her gece Doğmamış umutların cenderesinde Sorgulu bir günce soğuk yatağımda Dudağımdaki hüzzam ezgilere seni Eklemekteyim.
Küskün çehremin gizli tapınaklarında ara beni En asi duruşlarıma sür ölümsüz güzelliğini Yavan lokmalarıma anlam yükle Yırt at yüreğimin kara peçelerini Tut kadın ellerinle sevda yakamı Ağıtlarla uğurla sonsuzluğa beni Bilesin ki yar Seni düşündükçe ben Cennetteyim…
( Bırak Yakamı Sevda başlıklı yazı S. Yetgin tarafından 25.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.