Pek güzeldi sokaklar Tüm kıvrımları sıcaktı, akışkandı bilhassa Dokunulan her yerinde bir koku nüksediyordu havayı Sarhoş oluyorduk Gözleri mavi mavi sokakların Gülüşlerinden sen damlardın Seni tatmak vardı ölüm ucunda Pek güzeldin sen Pek güzeldi sokaklar...
Kırgın bir gülün ağlayışı geliyordu uzaklarından sokağın Tüm sevmeler adımıza yabancı Bir okşayışımda titrerdi gül Kirpiklerini kırparak bakardın bana Öperdin gülü... Severdin sen gül kokan şehirleri... Ve yaslandın koynuma, çünkü ben gül kokardım Uzaklaşırdık uzaklardan Kırgın bir gülün ağlayışı geliyordu uzaklarından sokağın...
Sen en güzeliydin... Bilirdim... Saf kabuğu kokan bir sedir ağacının altında hissettim Toprakla konuşuyordun avuçlarında Yare aşkı anlat benim için diyordun Dudaklarından çıkmazdı aşk, başkalarına söyletirdin Çünkü sen dudaklarıma ellerinle dokunup bakmayı severdin çehreme Sen en güzeliydin... Bilirdim...
Bekleyişlerimin yarınıydın Deli Köşem Sen sevdasının ılık limanlarıydın Kentlerimde nurlaşmış gözlerimdin sen Kirpiklerimin karası Ki sen
-Eftelya neden kirpiklerine bu kadar çok karalar bağlattın?... -O benim kirpiklerimi kara ve uzun uzun sever azizim...
Bekleyişlerimin yarınıydın Deli Köşem...
Sen yazılmamış şiirimdin O kadar ki doğurgan kalbim, seni çıkaramaz ama içimden Sımsıkı sarmış sarmaşık kollarımdan daha fazla seviyordum seni bilhassa Şiirlerimden kıskanıyordum... Adını, sanını, herşeyini Bir aşkın gül yüzüydün sen, senden kıskanıyordum seni Sen... Ah sen Sen yazılmamış şiirimdin...
Okunmuş şiirlerin canı cehenneme Sen okunmamışların yarınısın....
( Deli Köşem başlıklı yazı £FT€L¥@ tarafından 26.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.