Hasret zarar ziyanın aşka hizmet kârındı Şiir şiir seslenen kalem hizmetkârındı
HÜZÜN ŞAİRİ: N Y
Taşkıran Köken: T. Cinsiyet: Erkek Güçlü, kuvvetli kimse.
Kişi Adları Sözlüğü
özü sözü gül kokan herkesin kurban bayramı mübarek ola.
Hayatın akışı ve inançlarımız gereği bende inancını elinden geldiğince ve inandığınca yaşayacak kadar Müslüman’ım Elhamdülillah. Lakin: eli kalem tutan HERKES ÇOK İYİ BİLİR Kİ, ŞİİRDE MECAZ DENİLEN BİR OLGU VARDIR. Tüm kalem ehli olanda bunu uygular yazarken. Cenaze namazının ayakta kılındığını da bilenlerdenim şükür. Sırf eleştirmek adına değil anlamaya çalışarak ve şiirin içeriğine daha dikkatli okuyarak yaklaşmak önemlidir. Sırf eleştiri yapıyor görünmek adına yapılan yanlışlara dikkat çekmek istedim. Şiirimin altına böyle bir açıklama yazmak zorunda kaldığım için üzgünüm. Saygımla.
( Dil De Şiir Muamması başlıklı yazı Hüzün Şairi tarafından 3.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.