hayallerime sarılır yatarım öylece. yastığımda babamın kokusu damağımda annemin tadı ah...! ne çok severim kardan ayları.
Kuşlar uçuşuyor dört bir tarafta güz ile başlamaz mıydı tüm göçler? hava ne kadar soğuk , kuşların sesi boğuk anladım üşümüşler....
Menekşemi suladım biraz önce cama boynunu dayamış beni içeri al diyordu . soğuktan buz tutmuş elleri dışarıdan bir ses duyuldu menekşem gülümsedi başını sokağa uzattı bir parça kar tanesi kirpiğine tutundu....
Gün ellerini salladı geceye gece sallandı hava ayazdı . . şair gününü yazdı bu güne ne yazsa azdı.
Soğuktan soluğu kesilmişti abimin soba sıcaktı. annem bir odun daha attı evin biricik oğlu ısınacaktı...
Saçlarını tarıyordu kızkardeşim bir yandan da tacını arıyordu.. babam bacaklarını uzattı annem babama çayını umutla bekliyordum yarını............... karlar döküyordu bulutlar.................. hepsi yarın yere tutunacaktı...
Cama dayadım ellerimi cam buğulandı, dışarda yağan kardı sobamız ne sıcaktı yarınlar hep güzel olacaktı . annem sobaya bir odun daha attı..
Sobanın üstünde kestaneler çatlamış ikiye ayrılmış her şey ah...! ne de güzel geçer kış günleri bir de hayalimde sen varsan eğer.
Haydi durma sende çiz kestaneleri sırayla koy sobanın üstüne sobanın üstünde yer var daya ellerini cama dışarıda yağan kar
Sobanın üstünde kestaneler sabaha az var dışarıda lapa lapa kar çatlamış ikiye ayrılmış hepsi elimde bir bardak çay sessizce buluşur hayaller sobanın üstünde kestaneler sol yanım sıcacık ah ne çok severim kardan ayları soba kadar ısıtırmış hayaller yağan karlara bak sen de gördün mü tane taneler
Hava ne kadar soğuk,, kuşların sesi boğuk anladım üşümüşler....
Sobanın üstünde kestaneler.... soba kadar ısıtırmış hayaller.
( Sobanın Üstünde Kestaneler başlıklı yazı Şiirle.ŞAİRİ tarafından 30.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.