Huzur Ver Bana
Huzur ver bana
Benim istediğim para, mal değilAcı soğan yeter, huzur ver banaAğır yara aldım halım hal değilAcı soğan yeter, huzur ver banaBahar sevincinden ötüşür kuşlarHuzurla, neşeden yol alır işlerOnurla güvenle yükselir başlarAcı soğan yeter, huzur ver banaBir yudum şaraba kaç bağ bozulduBir tıknakla nice yavru yozulduRüzgar sâm eserken kaç gül süzüldüAcı soğan yeter, huzur ver banaBilemedin sevgi, saygı ne demekYoksul bir yürekten doğar mı emekSevgi katılmadan hoş olmaz yemekAcı soğan yeter, huzur ver banaLeyla’yım uçamam kırık kanadımCanıma tak etti , nedir inadın Hep koynumda mahpus kaldı muradımAcı soğan yeter, huzur ver bana.04.11.2014 AnkaraLeyla Yıldırım (Leylican)
(
Huzur Ver Bana başlıklı yazı
LEYLİCAN tarafından
10.11.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.