Bugün ne oldu bana tanımsız bir ağrı var yüreğimde...

İnsanın içi acır mı acıyor işte özlemler mi hasret mi sardı yüreğimi...

Tutamıyorum göz yaşlarımı belli etmemeye çalışıyorum ama nafile...

Hayata küskün yanım kanıyor yaralarımı hep kendim sardım  ama galiba artık başaramıyorum...

Hayatta istediğim tek şey huzur huzur huzur ama olmuyor işte kadere isyan edilir mi asi gelinir mi Yüce Yaratana...

Her zaman şunu vird edindim kendime doğruluktan yana gururumu onurumu hiç bir zaman ayaklar altına aldırmadım.....

Ben neysem oyum taviz vermedim örf ve adetlerin dışına çıkmadım babamın şapkasını önüne eğmedim evlendim ve  hayatım da en değerli varlıklar kanımdan canımdan Rabbim bana iki evlat verdi bin şükür onlarla büyüdüm onlarla güldüm onlarla ağladım...

Kimi cahil dedi kimi çağ dışı dedi umurum da  olmadı çocuklarımı da bildiklerimle gördüklerimle yaşadıklarımla büyüttüm vatana büyüklerine Allah'a güzel ahlaklı evlat yetiştirmeye çalıştım...

Gün geldi aç yattım ama aç uyutmadım çocuklarımı çalıştım çabaladım okuyamadığım bir vasfım olmadığı için hep ağır işlerde çalışmak zorunda kaldım inşaat temizlikleri ilaçlardan defalarca  zehirlenmekten kurtuldum...  

Yapabildiğim işler çocuk bakımı ev temizliği ve aşçı yardımcılığı bulaşıkçılık yaptım ve bu da benim için onur vericiydi hiç utanmadım gerekirse çöpçülük de yaparım alnımın teriyle kazandığım bereketli kazanç...

Her kadına mutluluk nasip olmuyor onlardan biride benim işte bugün çok doluyum kendime kalemimle kağıdımla gözyaşlarımla başbaşa kalmak istedim bugün kendime bile el oldum tanımlayamıyorum kendimi....

Bazen diyorum Rabbim al emanetini  kurtulayım ama geride sevdiklerim ne yapar annemin kızımın bana ihtiyacı var ayakta durmak zorundasın diyerek iç döküşlerimle baş başa kalıyorum...

Aslını inkar eden bizden değildir der gül kokulu Muhammedimiz (s.a.v) ve bende utanmadan çekinmeden bunları söylüyorum beni tanımadan yargılayan insanlara bu sözlerim ahlaksız,yalancı, kendini beğenmiş, bencil, riyakar, burnu büyük bir insan değilim alnım açık yüzüm ak....

Dostluğa arkadaşlığa gerçekten önem veririm kırmamak adına hep kırılıyorum ama yine de canı sağ olsun der geçerim ailem için de bu geçerli dostlarım içinde aynıdır ama bakıyorum ki bazı insanlar küçümsemekten vazgeçmiyorlar ama şunu unutmasınlar Allah katında

Zengini fakiri güzeli çirkini herkes aynı eşittir kimsenin kimseden üstünlüğü yok ahirette, bir gerçek daha var bu yalancı dünya güçlülerin kötülerin dünyası...

Ben Nazlı hüzün kısaca aciz bir kul...
 
Özüm Doğruluk Sözüm Namustur...

SEVGİLER SAYGILAR...

( Tanımsız Bir Ağrı.... başlıklı yazı N@zlı Hüzün tarafından 4.12.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.