Bilmiyorum
Doldur kalbime doldur,doldur da rengini alsın kalbin,kalbin içine aksın
Doldur dertlere doldur,doldur da ahengi olsun kalbin,kalbin rengine katsın.
Sordur bilene sordur,sordur da gerçeği salsın zihin,kalbin biçimine dalsın,
Doldur yüreğe doldur,doldur da sarhoşluğu sinsin,sinsin averece gezsin.
Soldur güneşi soldur,soldur da geceyi daim kılsın,karaları bağlasın.
Soldur çiçeği soldur,soldur da hecesi öffke kussun,alınan her nefesin.
Doldur kalbime doldur,doldur da rengini alsın kalbin,kalbin içine aksın.
Yoldur,gelecek ve gideceklerin arkasında bitişlerin bitişinde yeni başlangıcın..
Noktayı ben koyarım virgülüne ihtiyacım yok
Noktayı ben koyarım ünleminle sorularım çok.
Bilmiyorum,aşk ne zaman çalar kapımı Eros'un davetlisi olarak.
Bilmiyorum,kalp ne zaman kapar yarayı kaosun içinden çıkarak.
Mutluluğum,hep kalbimden kaçar günahı,hatası var da bir zanlı gibi,
Bilmiyorum,meşk ne zaman açar sevdayı söyle hadi yürek çilingiri.
Silmiyorum,bilmem neden ve niçin göze perde inen anıları?
Silmiyorum,perdeler arkasında ustalıkla sakladığım yaşlarımı.
Mutsuzluğum,hep mutlu etmiştir sağ olsun düşmanlarımı.
Bilmiyorum,kalp ne zaman kapar yarayı kaosun içinden çıkarak.
OĞUZ BATIN
(
Bilmiyorum başlıklı yazı
Oğuz batın tarafından
8.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.