Rüzgar koşarken yolun sonuna doğru, büyüyor adımlarımız. Kim bilir büyüyordur ayaklarımız...

Bir koca adım, bir yıl daha yürüdük menzile. Şiirlerin, şarkıların, bayrakların ve kocaman yüreklerin süslediği yerde, gökte...

Bir çocuk sesi duyuldu sevginin ikliminde.

Rüzgar ılık ılıktı, yine de koşardı bu harman yerinden geçerken. Koşardık al al olmuş yanaklarımız seçilmezken inanmışlığın memleketini süsleyen bayraklar arasında. Umudun memleketinde, vuslata giden memlekette.

Tüketirdik yolları fersah fersah. Her adımımızda kucaklardık birisini. Birini daha katardık kervanımıza. Sevgimiz, muhabbetimiz sığmazdı kopardığımız takvim yapraklarına. Her kucakladığımızla büyürdü adımlarımız, koşardık rüzgarın estiği kutlu ikametgâha.


1 yıl daha eklendi yolumuza,

     bir yaprak daha koparken rüzgarın koşusunda.

                                                                                                                               Sümeyye ERKALAN

                                                                                                                                 3 Nisan 2015

( Rüzgarın Koşusu başlıklı yazı sümeyye tarafından 3.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu