Eşitlik
Sanırım hayat herkese eşi davranmıyor bu dünyanın adaletsizliği artık nereye kadar gidecek yetmedi mi canımızı acıttığı bizi kırıp üzdüğünün farkında deyil mi bir gün olsa bize gülmeyecek mi .Aşıklar kavuşamaz kimileri sokağa terk edilir.Hayat çok garip değil mi aslında artık buna alışmamız lazım bu hikaye yıllardır böyle sürüp gidiyor .Bu itirazlarımızı hala neden sürüp gidiyor doğrusu herkesin bir umudu hala sürüyor belki günün birinde bir kişinin itirazı işe yarayabilirhayat artık eskisi kadar adaletsiz olmaz.Ama benim böyle bir umudum yok çünkü artık yoruldum hep umud etet nereye kadar zaten artık alıştım da hiçbirşey insanın canını yakmaz mı benimkini yakmıyor işte artık bağışıklık kazandımartık hayata hep gülerek bakıyorum çok gülmek suçsa ben bu suçu seve seve işlerim cezam ölüm dahi olsa neyse artık konuyu başka yerlere saptırmadanyazıma noktamı koyum........
(
Eşitlik başlıklı yazı
melodi-canci tarafından
14.11.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.