annem
Birisine anne demek ne güzel bir duygu ama ben söyleyemiyorum.
Neden mi?
benim annem yok gitti beni yapayalnız bu dünyada kurtlar sofrasında bıraktı.
keşke gitme diyebilseydim seni geri getirebilseydim .Şimdi çok pişmanım ama neye yarar seni birkez kaybetmişim seni birkez bırakmışım senikaybetmişim. Anne geri geleceksin demi bana söz vermiştin bırakmayacaktın haniyapayalnız şu dünyada .Çok korkuyorum anne şimdi çok korkuyorumseni özledim .Anne ben seni hiç göremedim sadece resimlerin ve seninle ilgili anlatılanlar tek bildiklerim bunlar.senin yanına geleceğim günü iple çekiyorum annem bu arada beni merak etme bana çok iyi bakıyorlar bir ebru abla var görmeen lazım beni çok seviyor hep peşimde beni hep öpüyoryasemin ablamda çok tatlı bana esra ablamla birlikte çok güzel şeyler öğretiyorlar.Annecimneyse canını daha fazla sıkıp seni üzmek istemiyorum yanına gelecem anne ama sen gene hergece rüyalarıma gelmeyi sakın unutmaANNEM..





DÜNYANIN EN TATLI ÇOCUĞU MİTHAT CAN'ACANIMBENİM
( Anneme Mektup Yazdılar başlıklı yazı melodi-canci tarafından 15.11.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu