--- Kulağımdaki senin sesin olmalıydı, selanı okuyan imamın değil...

--- Ben, dinlediğin bir masalım... Uyuduğun an biterim... Ben, gördüğün bir rüyayım... Uyandığın anda biterim... Kimseyi üzmek değil niyetim... Sahnende rolüm başladığında gelir, bittiğinde giderim...

--- Kimisi sabrımın sonundaydı, kimisi öfkemin içinde... Kimisi de elindeki bıçağı saplamak için sırtıma, arkamda... Ama yanımda değil hiç kimse... Ne ağlayabileceğim bir omuz var, ne de başımı koyup geçmişimi, hatıralarımı paylaşabileceğim bir diz...

--- Hayatınızdaki yerim; ancak bir rüya kadar olabilir... Ancak uyuduğunuz sürece beni görebilirsiniz... Uyandığınızda rüya bitmiştir...

--- Baktın hava bulutlu, denizde dalga bir insan boyu, yüzme n''olur... Dalgalarla güreşirken yorulur, gücünün bittiği yerde boğulursun... Yüzmek isteyeni deniz reddetmez ama denizin tadını çıkarabilmek için suyun durulmasını beklemek gerekir...

--- Uyumak; ölmek kadar zordu kimileri için... Ve kimileri için de ölmek kolaydı tıpkı uyumak gibi...

--- Kaderime keder ekleyen yalanlar mıydı yoksa yalanı söyleyenler mi...? Belki de söyleten İblis''deydi hata...

--- Yağan yağmur bile bu kadar sessizken, benim kuru gürültü yapmaya ne hakkım olabilir ki...? Boşuna dememişler söz gümüşse sükut altındır diye...

--- Ben, bir ağacım... Sen ise Sonbahar''sın... Üstümdeki ölmüş yaprakları ayırıyorsun gövdemden... Bir hafifleme geliyor, düşen her bir yaprağımla... Dinleniyorum... Ben, bir ağacım... Sen ise İlkbahar''sın... En güzel renkli çiçeklerle süsleniyor dallarım... Yeşilin en huzur verici tonuyla yeşeriyor yapraklarım... Can buluyorum... Ben, bir ağacım ve sen; hem Sonbahar''sın hem de İlkbahar''sın...

--- Dilin kemiği yoktur... Ve kalbin de kemiği yoktur... Bu ikili savaştığında her zaman dil kazanır ve kalp kaybeder...
 
( Can Sıkıntısında Şöyle Bir Esenler - 21 başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 17.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu