Hikaye / Dostluk Hikayeleri

Eklenme Tarihi : 1.10.2015
Okunma Sayısı : 1441
Yorum Sayısı : 0
“Tabi ki de işe yarayacağından emin değildim… Yani yaramayabilirdi de… Kimileri buna -risk almak- diyor… Kimileri de senin adını söylüyor… Ben; senin adını tercih ediyorum…” dedikten sonra kısa bir sessizlik oldu…

Yüzünde acı bir tebessüm belirerek; “Gerçekten de adımı söyleyenler var mı…?” diye sordu…

“Elbetteki var…” diye yanıtladım… Ardından yine kısa bir sessizlik yaşandı… Çok masumane bir tavırla ve tonlamalarıma dikkat ederek; “Peki, ikna olduysan artık sorunun ne olduğunu öğrenebilir miyim…?” diye sordum…

“Hani bir söz vardır; ‘Çıkmadık candan ümit kesilmez.’ diye… Eskiden bunu çok duyardım ve mutlu olurdum… Çünkü bir yerlerde benim varlığıma inanlar olduğunu bilirdim… Ama şimdilerde bu cümleyi neredeyse hiç duyamaz oldum… Tamam, eskiden de bana inanmayanlar var olabilir… Ama şimdi sanki kimse bana inanmıyormuş gibi… Umut etmek; güzel bir şey... Ama her umut ettiklerinin anında olmasını ve/veya kesinlikle olmasını istemeleri biraz tuhaf… Belki umut ettikleri şeyler; haklarında hayırlı olmadığı için gerçekleşmiyordur… Belki de gerçekleşmesi için biraz zamanın geçmesi gerekiyordur… Bunları düşünmüyorlar, hesaplamıyorlar sonra şöyle umutlarım suya düştü böyle umutsuzluğa kapıldım gibilerinden bir sürü laf yapıyorlar… Bu da benim canımı acıtıyor… Umut edecek insanlar yada daha açık bir ifadeyle bana hayatlarında yer verecek insanlar; benim, Tanrı olmadığımı anlamalılar… İşte bu yüzden benim de yapamayacağım şeyler var…”
 
( Bir Gün Kaybolursam Ne Olur - Bölüm 4 başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 1.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu