Şükretmeyi bilirsen verir sana hak aşkı Veleddâllin Amin de sen mevlaya mevlaya Fatiha yasinlerle süsle kurduğun köşkü Veleddâllin Amin de sen mevlaya mevlaya Kolay değil yaşarken Şems’ine Kimya olmak Bir iken biz olmaya için için çoğalmak Sukut edip sabırla kolay mı gönle dolmak Veleddâlin Amin de sen mevlaya mevlaya Bir masal dünyasında zevku sefaya taptık İlahi aşk dururken biz emmareye saptık Medeni şeytanlardan şeytan tüyümü kaptık Veleddâllin Amin de sen mevlaya mevlaya Şol cennette bak şerbet sunarların olacak Ab-ı kevserde altın pınarların olacak Hakkın köşkünde koca çınarların olacak Veleddâllin Amin de sen mevlaya mevlaya Cennet cennet içinde Haktan payın gelecek Samanyolu içinde dolunayın gelecek Rasûlûn küheylanı Burak tayın gelecek Veladdâllin Amin de sen mevlaya mevlaya Buz tutmuş vadilerden aşıpta gideceksin Nefsini besmeleyle onu sen güdeceksin Tövbeleri takacak kol kanat edeceksin Veleddâllin Amin de sen mevlaya mevlaya NUREFŞAN İ.M.
( Veleddallin Amin De başlıklı yazı Nurefşan tarafından 3.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.